سفر به جزایر یونان با کشتی کروز Aegean Odyssey

به گزارش وبلاگ واحدی، کشتی Aegean Odyssey یک کشتی کروز زیبا و سطح بالا می باشد که برای مسافرینش راحتی و امنیت را در سفر به روی آب فراهم می نماید. این کشتی ظرفیت 350 نفر را دارد و با سایزی که دارد به راحتی می تواند به سواحلی در مدیترانه برود که کشتی های بزرگتر و سنگین تر نمی توانند.

سفر به جزایر یونان با کشتی کروز Aegean Odyssey

دکوراسیون داخلی این تور کشتی کروز از هنر سنتی و راحتی دنیای مدرن ترکیب شده است و یک کشتی درجه یک را تشکیل داده است.

کشتی Aegean Odyssey دارای سوییت های بزرگ و اتاق خواب های مجلل می باشد که امکانات متنوعی می باشند. این کشتی دارای هفت عرشه (طبقه) برای مسافرین می باشد.

سالن تماشا یا Observation Lounge در عرشه ای با همین نام واقع شده است که از آنجا می توان چشم اندازی مسحور نماینده از تمام اطراف کشتی داشت. یک پیانست در ساعاتی از روز در این عرشه می نشیند و برای مسافرین پیانو می نوازد.

Lido Deck طبقه ایست که در آن 12 اتاق دلوکس و 6 کابین با کیفیت بالا قرار گرفته است. استخر شنا و محوطه ای برای آفتاب دریافت نیز در این عرشه است. بنابراین اگر در مقصد مورد نظرتان نخواستید به تماشای جاهای تاریخی بروید یا ترجیح دادید در کشتی بمانید،می توانید وقت خود را به ریلکس کردن کنار استخر و لذت بردن از آفتاب بگذرانید و با همسفرانتان بیشتر آشنا شوید.

تمامی اتاق های این کشتی دارای تخت خواب راحت، حمام و محوطه ای برای نشستن می باشند.(کابین های کوچک تر محوطه نشستن ندارد که شامل اتاق های شماره 807و808 طبقه Lido می شوند.)

Bridge Deck نیز دارای اتاق های مجلل بالکن دار و 10 کابین تک نفره می باشد.

Promenade Deck جاییست که همه افراد کشتی به دور هم جمع می شوند، دارای سالن سمینار، سالن موسیقی، کافه فضای باز، کتابخانه و فروشگاه می باشد.

Belvedere نیز عرشه ایست که اتاق های مجلل بالکن دار در آن واقع شده اند، در این طبقه رسپشن واقع شده است که به صورت 24 ساعته جوابگوی نیازهای مسافرین می باشد، میز تور نیز اطلاعات تورها و خدمات سفر را ارائه می نماید، سالن زیبایی نیز برای افرادیست که می خواهند در این سفر کمی نیز به خودشان برسند.

Columbus Deck نیر علاوه بر اتاق های مختلفی که دارد جاییست که مرکز پزشکی 24 ساعته قرار گرفته است. علاوه بر آن یک باشگاه ورزشی و یک مرکز اسپا و سلامتی نیز در این طبقه وجود دارد. بعضی کابین ها نیز برای افراد کم توان در نظر گرفته شده است.

Marco Polo هفتیم طبقه این کشتی می باشد که در آن رستوران های مجلل که تمام طول روز باز هستند واقع شده اند. غذاهایی که در این رستوران سرو می گردد از مواد تازه و محلی تهیه می شوند.

برنامه سفر با کشتی کروز Aegean Odyssey در هشت روز برگزار می گردد و شش مقصد را طی می نماید که به ترتیب به توضیح زیر می باشد:

روز اول (حرکت کشتی کروز به سمت یونان):

با توجه به انتخاب ایرلاین و ساعت پروازی که به فرودگاه استانبول می رسید راهنمایان تور در فرودگاه منتظر استقبال شما خواهند بود که توسط راهنمایان تور یک گشت خرید همرا با ناهار در استانبول برای شما انجام خواهد شد و بعد از اتمام این گشت به سمت اسکله زیبای کاراکوی ترانسفر خواهید شد و طبق برنامه کشتی ساعت 17:00 روز یکشنبه به سمت کشور یونان حرکت خواهید کرد.بدو ورود به اسکله و بعد از تحویل پاسپورت ها به پرسنل کشتی و دریافت کارت الکترونیکی خود که مجوز ورود شما به کشتی و کشور یونان می باشد، وارد کروز شده و کابین رزرو شده خود را تحویل خواهید گرفت و بعد از تحویل کابین ها به همراه راهنمایان تور خود در سالن اجتمالان کشتی جهت دریافت اطلاعات کامل کشتی و شناخت پرسنل و قوانین کشتی حضور خواهید داشت. برنامه های روزانه و شبانه کشتی توسط یک روزنامه ای که به زبان انگلیسی است صبح همان روز در کابین مسافرین گذاشته می گردد. همچنین می توانید جواب سوالات دیگر خود را از راهنمایان تور فارسی زبانی که در طول سفر در کشتی همراه شما خواهند بود دریافت کنید.

روز دوم (جزیره زیبای میکونوس):

ساعت 17:00 روز دوم به وقت محلی کشور یونان کروز در بندرگاه اصلی جزیره میکونوس پهلو خواهد گرفت و به مدت 27 ساعت در این جزیره توقف خواهد داشت که شما امکان بازدید کامل این جزیره فوق العاده زیبا و رویایی را خواهید داشت.

Mykonos یکی از معروف ترین جزایر یونان است که فریبندگی، درخشندگی و شخصیت یونانی متمایزی از خود به نمایش می گذارد. هرچند در زیر این نمای اولیّه، گردشگران با سواحل مجلل، شب گذرانی های عالی و مناظر تاریخی جذاب بسیاری برخورد خواهند داشت.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزیره میکونوس اینجا کلیک کنید.

روز سوم (میکونوس):

کشتی ساعت 20.00 روز سوم جزیره میکونوس را به سمت پایتخت یونان (آتن) ترک خواهد نمود.

روز چهارم (شهرتاریخی آتن):

کشتی روز چهارم ساعت 08:00 صبح در بندر اصلی شهرتاریخی آتن (پیروس) پهلو گرفته و مسافرین از کشتی پیاده شده و امکان بازدید از شهر تاریخی آکروپلیس، مجلس مجلس،میدان سینتاگما موزه تاریخی آتن و بازارهای سنتی و امکان استفاده از کافه ها و رستورانهای محلی با طعم غذاهای لذیذ و محلی آتن را خواهید داشت کشتی طبق برنامه ساعت 20:00 شب همان روز شهر تاریخی آتن را به سمت جزیره فوق العاده زیبای سانتورینی ترک خواهد نمود.

آتن، پایتخت کشور یونان، شهری است که در دل قرن ها تاریخ غرق شده است. شاید آتن جذاب ترین و مشهورترین شهر در دنیا نباشد اما اگر کمی دقیق تر بدان نگاه کنید شهر دلفریب، جذاب و پرجنب و جوش آتن را در مقابل چشمان خود خواهید دید.این شهر مناظر تاریخی و توریست پسند بسیار زیادی دارد که اکثرا در سرتاسر دنیا شناخته شده اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شهر آتن اینجا کلیک کنید.

روز پنجم (جزیره زیبایی سانتورینی):

ساعت 08:00 صبح کروز به جزیره زیبا و رویایی سانتورینی می رسد و مسافرین توسط قایق های کوچک از کشتی به ساحل انتقال داده می شوند وقتی وارد جزیره می شوید بدلیل اینکه این جزیره در ارتفاع کوههای آتشفشانی قرار گرفته توسط 2 خط تلکابین با پرداخت هر نفر 5 یورو وارد منطقه فیرا سانتورینی می شوید تصاویری خیره نماینده و رویایی و بی نظیر از دریا و جزیره شما را مبهوت خود خواهد نمود در این منطقه نیز با خوردن یک قهوه یونانی (فراپه) در کافه ها و رستورانهای محلی آن با چشم اندازهای بی نظیر لحظات رویایی را برای خود رقم می زنید در این جزیره امکان اجاره کردن موتورهای توریستی 2 نفره وجود دارد که با مبلغ 20 یورو می توانید 1 روز کامل کل جزیره ها بازدید کنید و یا توسط اتوبوسهای توریستی که از ایستگاههای تعیینی در ساعات تعیین حرکت مینمایند به آن سوی جزیره یعنی دهکده (اویا) بروید و غروب دهکده اویا را که در دنیا زبانزد هست را نظاره کنید لحظاتی سرشار از زیبایی و شگفتی در انتظار دیدگان شماست در سانتورینی!!!! کشتی طبق برنامه ساعت 20:00 جزیره سانتورینی را به سمت جزیره رودوس ترک خواهد نمود.

سانتورینی (گاهی ساندورینی تلفظ می گردد) یک جزیره آتشفشانی است که در دریای اژه جنوبی قرار گرفته و متعلق به کشور یونان است. این جزیره بزرگترین جزیره از مجموع پنج جزیره ایست که از بقایای آتشفشان و در دهانه آن باقی مانده اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزیره سانتورینی اینجا کلیک کنید.

روز ششم (جزیره زیبای رودس):

ساعت 07:00 صبح کشتی به جزیره زیبای رودوس خواهد رسید و تا ساعت 14:00 همان روز امکان بازدید از جزیره زیبای رودوس را خواهید داشت جزیره رودوس یکی از بزرگترین جزیره های یونان می باشد که ساحل زیبای لیندوس و پارک آبی مجهز و یکی از عجایب هفت گانه دنیا از جاذبه های توریستی رودوس می باشد و این جزیره از 2 بخش قدیمی و تاریخی شهر که محصور در قلعه رودوس می باشد و بخش مدرن شهر تشکیل شده که ترکیبی خاص بوجود آورده.

رودس، جزیره ای در یونان می باشد که در دریای اژۀ شرقی واقع شده است. این جزیره کاملا از کشور اصلی یونان مستقل است و درون آن بسیار سرسبز می باشد که با محیط اطرافش یعنی دریای اژه و سواحل آن تضاد عجیبی دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزیره رودس اینجا کلیک کنید.

روز هفتم (شهر ازمیر):

ساعت 08:00 صبح کشتی در بندر اصلی ازمیر پهلو میگیرد و تا ساعت 14:00 همان روز امکان بازدید از سومین شهر بزرگ و مدرن و ساحلی ترکیه (ازمیر) را خواهید داشت.

شهر ازمیر سومین شهر پرجعیت ترکیه است که دارای مراکز خرید بزرگ و مهمی چون بورنوا فروم و اوپتیوم است که زمان مناسب برای خرید از برند ها و مارک های معتبر ترک و محصولات چرم خواهید داشت راس ساعت 14:00 همان روز کشتی به سمت استانبول حرکت خواهد نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره شهر ازمیر کلیک کنید.

روز هشتم ساعت 10:00 صبح در بندر کاراکوی استانبول پهلو می گیرد و مسافران بر اساس ساعت پروازی جهت بازگشت به ایران به فرودگاه ترانسفر می نمایند.

منبع: لست سکند
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 571

به "سفر به جزایر یونان با کشتی کروز Aegean Odyssey" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزایر یونان با کشتی کروز Aegean Odyssey"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید