سیمئونه: کاراسکو همراه ما به سانتیاگو برنابئو می آید، تعریف زیدان، برایم خوشایند بود

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از حضور بازیکن جدید این تیم در دربی مادرید اطلاع داد و از تمجید همتای فرانسوی اش از او ابراز خرسندی کرد.

سیمئونه: کاراسکو همراه ما به سانتیاگو برنابئو می آید، تعریف زیدان، برایم خوشایند بود

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) اتلتیکومادرید در خانه رقیب همشهری اش، درباره شرایط تیم خود و امکان استخدام بازیکنان جدید دیگر پس از جذب یانیک کاراسکو به خبرنگاران گفت: هنوز چندین ساعت به خاتمه بازار نقل وانتقالات مانده و در این مدت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تکرار می کنم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این به مدیریت باشگاه بستگی دارد. ما یک هفته تمام برای کسب آمادگی جهت حضور دربی وقت داشته ایم و می دانیم که نقاط قوت بازی مان چیست و از کدام بخش ها می توانیم بیشترین ضربه را به حریف بزنیم. اکنون هم هدف مان این است که این توانایی را در زمین بازی نشان دهیم.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که آیا کاراسکو - کسی که امروز بلافاصله پس از انتقال قرضی به اتلتیکومادرید در تمرینات این تیم شرکت کرد - در دربی مادرید حضور خواهد داشت، اظهار کرد: بدون شک او ما را در سانتیاگو برنابئو همراهی خواهد نمود. من از او خواستم که همراه ما بیاید آنهم با همان تعهد و انگیزه ای که در تماس تلفنی اخیرمان با هم داشتیم. من خیلی خوشحالم که او به اتلتیکومادرید آمده است. این اتفاق گام مهمی برای آنچه که در ادامه می تواند رخ دهد، محسوب می گردد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید اخیراً از سیمئونه و سبک کاری او تمجید نموده است. سرمربی آرژانتین روخی بلانکو در این باره گفت: همواره مورد تمجید واقع شدن از سوی همکاری در سطح زیدان که این گونه در خصوص شما نظر می دهد، خوشایند است. او برای رئال مادرید یک مربی ایده آل است. او لیاقت جایگاهی را که در آن هست، دارد.

سرمربی اتلتیکومادرید در نهایت راجع به حریف شاگردانش تأکید کرد: به نظر من رئال مادرید در هفته های اخیر لیگ از نظر دفاعی بسیار قدرتمند شده و در مقطع فعلی بسیار قوی است. آنها گزینه های فراوانی دارند و تیم شان پر از گزینه های مطرح است. بازی فردا از آن بازی هایی خواهد بود که در آن توجه به جزئیات و تفاوت سطح کیفیت دو تیم همه چیز را معین خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 889

به "سیمئونه: کاراسکو همراه ما به سانتیاگو برنابئو می آید، تعریف زیدان، برایم خوشایند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: کاراسکو همراه ما به سانتیاگو برنابئو می آید، تعریف زیدان، برایم خوشایند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید