شبکه 3 ، زمین گرم دهه دوم محرم می رسد ، پخش عقیق از پنجشنبه

به گزارش وبلاگ واحدی، زمین گرم همان طور که پیش بینی می شد در روزهای پایانی تصویربرداری، با تأخیر خودش را به آنتن محرمی تلویزیون می رساند، به همین خاطر عقیق از پنجشنبه 30 مردادماه سریال شبکه 3 سیما می گردد.

شبکه 3 ، زمین گرم دهه دوم محرم می رسد ، پخش عقیق از پنجشنبه

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، شبکه 3 از پنجشنبه با سریال عقیق وارد فضای محرمی می شود و همان طور که پیش بینی می شد سریال زمین گرم با تأخیر خودش را به آنتن شبکه سه سیما می رساند. دلیل این تأخیرها نه تنها در ساخت این مجموعه بلکه دیگر کارهای سیما، همان توقف ها و شرایط سخت کرونایی است، اما دست اندرکاران زمین گرم در تلاشند دهه دوم محرم خودشان را به آنتن برسانند.

بنابر پیگیری های خبرنگار تسنیم مخاطبین می توانند در دهه دوم محرم بعد از 11 شب پخش سریال عقیق بهرنگ توفیقی منتظر اثر جدید سعید نعمت الله در مقام کارگردان باشند. زمین گرم درام گرم و خانوادگی نعمت الله به آنتن شبکه 3 سیما می رسد؛ کاری که با پس زمینه های مذهبی و لحنی متفاوت از کارهای قبلی نعمت الله یعنی جراحت و برادرجان در 30 قسمت روزهای پایانی فراوری را می گذراند.

مرجان شیرمحمدی بازیگر اصلی این سریال به ندرت در مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش نموده است که همگی آنها به دهه های 70 و 80 برمی شود. دریایی های سیروس مقدم (1381) و خانه به خانه کیانوش عیاری در سال 75 از جمله کارهای این بازیگر در حوزه سریال سازی است. آخرین کار او قبل از زمین گرم، آخرین دعوت حسین سهیلی زاده بوده است که سال 87 از تلویزیون پخش شد. شیرمحمدی در این سریال با فرامرز قریبیان، حامد بهداد، پرویز فلاحی پور و الهام حمیدی هم بازی بود و نکته جالب این که آخرین دعوت هم سریالی محرمی بود که در آن سال از شبکه دو سیما پخش شد.

علیرضا خمسه هم که مدتی طولانی به عنوان بابا پنجعلی برای بیننده تلویزیونی شناخته می شد پس از اینکه از فصل ششم سریال پایتخت کنار گذاشته شد حالا در سریالی با فضایی کاملاً متفاوت ایفای نقش می نماید. و اما کامران تفتی که مدتی است عرصه اجرا را بر بازی ترجیح داده، دیگر بازیگر این سریال است که باید دید می تواند بار دیگر به عنوان یک بازیگر خود را به مخاطب معرفی کند.

بازیگران این سریال 30 قسمتی عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، جهان مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و... در خلاصه داستان زمین گرم که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال ها بی خبری دو برادر از هم، برادر عظیم تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می گذارد به سراغ برادر کوچک تر می رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی عظیم می نماید...

عقیق از پنجشنبه 30 مردادماه

سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعیدنعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که فراوری سال 1396 است؛ از 30 مردادماه به مدت 11 شب راهی آنتن شبکه سه سیما در شب های محرم خواهد شد. از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می توان به شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، کریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه حسینی، مجید رحمتی با حضور راهنمایی هاشمی و با هنرمندی نادر فلاح اشاره نمود. در خلاصه داستان سریال تاریخی عقیق آمده است: به عَجز مهمونم می کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می خوای…

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1308

به "شبکه 3 ، زمین گرم دهه دوم محرم می رسد ، پخش عقیق از پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه 3 ، زمین گرم دهه دوم محرم می رسد ، پخش عقیق از پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید