آشنایی با شرایط و هزینه ویزای کانادا

به گزارش وبلاگ واحدی، سفر به کانادا بسیار جذاب است کشوری با فرهنگ های مختلف که جذابیت های فراوانی برایتان خواهد داشت اما در ابتدا امر بهتر است بیشتر در مورد ویزای کانادا بدانید، در ادامه برایتان بیشتر خواهیم گفت.

آشنایی با شرایط و هزینه ویزای کانادا

سفارت کانادا برای متقاضیان ویزای این کشور، یک سری شرایط کلی اعلام نموده است. متقاضیان ویزای کانادا، باید به ازای هر نفر 50 هزار دلار کانادا تمکن مالی ارائه نمایند. تاریخچه سفری نیز، یکی از شرایط اخذ ویزای کانادا می باشد. متقاضیان ویزای کانادا، با توجه به وسع مالی خود، حتما باید چند سفر خارجی داشته باشند. منظور از تاریخچه سفری، ویزای شینگن نیست، اما اگر ویزای شینگن داشته باشید تاثیر بیشتری در اخذ ویزای کانادای شما خواهد داشت.

هزینه ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است. قیمت ویزای کانادا به دو قسمت آنالیز مدارک و انگشت نگاری تقسیم بندی می گردد. هزینه ویزای توریستی کانادا 185 دلار می باشد که 100 دلار آن برای آنالیز مدارک و 85 دلار آن برای انگشت نگاری می باشد. هزینه ویزای تحصیلی کانادا 235 دلار می باشد که 150 دلار از آن بابت آنالیز مدارک و 85 دلار آن، بابت هزینه انگشت نگاری و یا بیومتریک می باشد. هزینه ویزای کاری کانادا نیز، 240 دلار می باشد و از آن 240 دلار، 155 دلار هزینه آنالیز مدارک و 85 دلار آن هزینه انگشت نگاری می باشد. توجه داشته باشید که کلیه هزینه های اعلام گردیده باید به دلار کانادا پرداخت گردد.

انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 94

به "آشنایی با شرایط و هزینه ویزای کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با شرایط و هزینه ویزای کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شرایط و هزینه ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید