شهر خودرو موافق برگزاری ادامه بازی ها نیست، پایبند به قرارداد بازیکنان هستیم

به گزارش وبلاگ واحدی، قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: همچنان نظرمان این است که بازی ها برگزار نشود بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد.

شهر خودرو موافق برگزاری ادامه بازی ها نیست، پایبند به قرارداد بازیکنان هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، وحید علیپور درباره شرایط برگزاری تمرینات این تیم اظهار کرد: بعد از انجام تست های کرونا، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی شروع شده، اما آنچه مهم است اینکه با توجه به شرایط قرمز مشهد تمرینات را با استرس زیادی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت در مورد کرونا اعلام می نماید، ما همچنان نظرمان این است که بازی ها برگزار نگردد بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و این موضوع ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیندازد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان اضافه کرد: تا چند روز قبل از اینکه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه چک های بازیکنان و کادر فنی، برای رسیدن پرداختی ها به 80 درصد را صادر نمایند، متأسفانه خیلی از افراد موضوع مسائل اقتصادی در مورد مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می کردند، اما حالا همه می دانند که باشگاه شهر خودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است چراکه راهکارهای خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم.

وی اظهار کرد: سعی کردیم شرایط معیشت بازیکنان را در نظر بگیریم و برحسب وظیفه تا اینجای فصل تقریباً پرداختی هایمان به روز است و با تحویل چک های بازیکنان که در روزهای گذشته داشتیم قسمت عمده ای از مطالبات بازیکنان را داده ایم. عدد پرداختی باشگاه به بازیکنان در شرایطی رقم خورد که باشگاه ما در بخش خصوصی اداره می گردد و تأمین منابع اقتصادی در روزهایی که تقریباً بازار کسب و کار تعطیل است اتفاق ساده ای نبود. ولی اولویت مدیریت باشگاه برای حفظ آرامش بازیکنان است و فکر می کنم باشگاه چه در بخش خصوصی چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.

علیپور در ادامه به تمایل مالک باشگاه به توقف لیگ اشاره نمود و گفت: آقای حمیداوی از رو اول قویاً گفتند که اگر صحبت از تعطیلی لیگ می نمایند صرفاً برای حفظ سلامت جامعه و بازیکنان است و به نظرم علیرغم صحبت های ناجوانمردانه ای که برای مسائل اقتصادی به ایشان نسبت داده می شد، حالا اثبات شده است که در عمل هم واقعاً به دنبال این موضوع هستیم.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان ادامه داد: شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه می توانست مثل بیشتر تیم ها، بخشی از قراردادها را پرداخت نکند. ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسئولان سازمان لیگ اثبات شده باشد که ما فقط با چه هدفی به دنبال تعطیلی مسابقات هستیم. هرچند که با توجه به شرایط قرمز بعضی شهرها مثل مشهد عملاً امکان برگزاری بازی ها در این شهرها نیز وجود ندارد.

وی همچنین به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقات اشاره نمود و گفت: با همه صحبت هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمارهایی که در روزهای گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می دهد و پیگیری دوباره لیگ، می تواند اوضاع را وخیم تر از قبل کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1188

به "شهر خودرو موافق برگزاری ادامه بازی ها نیست، پایبند به قرارداد بازیکنان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر خودرو موافق برگزاری ادامه بازی ها نیست، پایبند به قرارداد بازیکنان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید