شکوری: رقبای تیم ملی شرایط خوبی دارند اما ایران شایسته صعود است

به گزارش وبلاگ واحدی، مدافع پیشین تیم ملی ایران معتقد است با وجود شرایط خوب رقبای ایران در گروه C مقدماتی جام جهانی قطر، شاگردان اسکوچیچ شایستگی صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی را دارند.

شکوری: رقبای تیم ملی شرایط خوبی دارند اما ایران شایسته صعود است

هادی شکوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدارهای آینده تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی در یکی از حساس ترین شرایط خود است و امیدوارم این موضوع روی کیفیت فنی بازیکنان تأثیر نگذارد. بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که صعود کنیم، چون واقعاً شایسته صعود هستیم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی در دور رفت اعلام کرد: در دیدارهای قبلی دچار بدشانسی شدیم، اما بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدوارم آنها به هماهنگی لازم برسند. نباید فراموش کنیم تیم های دیگر هم خود را به خوبی تقویت کردند و شرایط خوبی دارند. رقبا هم برای صعود می آیند و شرایط حساس و سختی برای صعود داریم.

ما قبلاً این شرایط حساس را تجربه نموده ایم و عملکرد موفقیت آمیزی هم داشتیم.، مدافع پیشین تیم ملی ایران ضمن بیان این جمله توضیح داد: شاید شما چند بازیکن باکیفیت داشته باشید، اما کیفیت آنها در روز مسابقه اهمیت دارد. طارمی و آزمون شرایط فنی و بدنی خوبی دارند، اما اگر خدای نانموده روز بازی روز آنها نباشد، به مشکل می خوریم.

شکوری در خصوص عدم تدارک اردوها و دیدارهای محبت آمیز مناسب برای تیم ملی ایران به خبرنگاران گفت: بضاعت ما از لحاظ سیاسی و مالی همین است و باید به این شرایط بسنده کنیم. امیدوارم بازیکنان ما مثل همواره غیرت نمایند و خدا هم به ما نظر کند تا تیم ملی، مردم را در این شرایط سخت کشور شادمان کند.

آیا بهتر نبود به جای برگزاری دیدارهای پُرحاشیه لیگ برتر، تمرینات تیم ملی برگزار می شد تا بازیکنان به هماهنگی برسند و درگیری ذهنی نداشته باشند؟، وی در پاسخ به این پرسش اعلام نمود: مدیران فدراسیون متعهد به برگزاری مسابقات هستند و تیم ها در صورت تعطیلی لیگ اعتراض می کردند. شاید کیفیت لیگ، تیم ها و بازیکنان با این شرایط پایین می آمد و تعطیلات طولانی می شد. الان باید امیدوار باشیم بازیکنان در روز مسابقه، کیفیت لازم را داشته باشند و این به موضوع روانی تیم مرتبط است.

مدافع پیشین تیم ملی ایران در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم گفت: آقا کریم، عظیم فوتبال ما بوده و حضور او می تواند از لحاظ روانی به تیم ملی یاری کند. تجارب سرشار بین المللی او می تواند بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1831

به "شکوری: رقبای تیم ملی شرایط خوبی دارند اما ایران شایسته صعود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: رقبای تیم ملی شرایط خوبی دارند اما ایران شایسته صعود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید