بازسازی ساختمان: فروش کلی بازسازی رزیدنت اویل 3 از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، کپکام شرکت ناشر بازسازی بازی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3 Remake) اظهار داشت که فروش کلی این بازی از مرز 5 میلیون نسخه عبور نموده است. به این معنا که این عنوان هم از لحاظ دیجیتالی و هم از لحاظ فیزیکی بیش از 5 میلیون نسخه در همه پلتفرم ها فروش داشته است.

بازسازی ساختمان: فروش کلی بازسازی رزیدنت اویل 3 از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازسازی رزیدنت اویل 3 در سال 2020 برای کنسول های نسل 8 و کامپیوتر عرضه شد. این بازی نتوانست به مقدار بازسازی رزیدنت اویل 2 بدرخشد ولی به طور کلی عملکرد خوبی داشت. حال این طور که به نظر می رسد هواداران استقبال خوبی از آن نموده اند.

کپکام در این بازسازی به طور کامل رزیدنت اویل 3 را از نو طراحی کرد. کلیت بازی و کاراکترها مانند نسخه اصلی هستند اما با سخت افزار مدرن سازگار است. از طرفی گرافیک به شدت خوبی داشته و چنین پیشرفتی واقعا چشم گیر است. گرافیک بازی به شدت خوب بوده و از طرفی یک تجربه بسیار خوب برای گیمرهای نو است. افرادی هم که در گذشته عنوان اصلی را تجربه نموده بودند با رزیدنت اویل 3 نه تنها خاطراتشان تازه شد بلکه به شدت از آن لذت بردند.

در این مدت ما شاهد ساخته شدن بازسازی های زیادی بودیم. از فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7 Remake) تا همین رزیدنت اویل و چندین عنوان دیگر که دوباره برای کنسول ها و دستگاه های نو بازسازی شدند. نکته جالب اینجاست که بیشتر این بازسازی ها کیفیت بهتری از عناوین نو دارند که تا حدی نگران نماینده است.

بحث بازسازی به نوعی دو روی یک سکه است. یک رو این است که بازسازی باعث می گردد تا بعضی از عناوین شاهکار تاریخ دنیای بازی های ویدئویی با تجربه ای بهتر بازگردند. به همین دلیل بسیاری از افراد از آن ها لذت خواهند برد. روی دیگر سکه این است که ساخته شدن بازسازی ها حاکی از این است که انگار خلاقیت در دنیای بازی های ویدیویی کم شده است. به خصوص با عملکرد نه چندان خوب عناوین نو می توان پی برد که امکان دارد در زمینه خلاقیت شرکت ها به مشکل بر خورده باشند.

با این حال همیشه از ساخت یک بازسازی استقبال می گردد. به هرحال بسیاری از گیمرها با عناوین مختلف خاطره داشته و خرسند می شوند که بازی های دلخواه خود را دوباره تجربه نمایند. حال بازسازی ها سعی می نمایند تا این تجربه دوباره را بهتر هم بنمایند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2181

به "بازسازی ساختمان: فروش کلی بازسازی رزیدنت اویل 3 از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: فروش کلی بازسازی رزیدنت اویل 3 از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید