فعالیت 57 آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ واحدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: وجود 11 آزمایشگاه رفرانس در شهرستان های زیرپوشش و 46 آزمایشگاه مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحولی عظیم در خدمات آزمایشگاهی در جنوب سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

فعالیت 57 آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان

مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:گفت: وجود 11 آزمایشگاه رفرانس در شهرستان های زیرپوشش و 46 آزمایشگاه مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحولی عظیم در خدمات آزمایشگاهی در جنوب سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

او اظهارداشت: در آزمایشگاه های این دانشگاه با تحول ایجاد شده از 42 نوع تست در سال 93 و پذیرش 45 نفر هم اینک به 130 نوع تست و پذیرش روزانه 210 بیمار ارتقا یافته است.

او ادامه داد: مهمترین تست آزمایشگاهی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تست تشخیصی مولکولی ویروس کروناست که از فروردین امسال راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام نمود: آزمایشگاه مرکزی ایرانشهر مطابق ظرفیت کاری مقررات و ضوابط به طور متوسط با شرایط فعلی 305 نفر مراجعه را پذیرش و خدمات آزمایشگاهی با کیفیت که مشتمل بر 130 نوع تست است را به شهروندان ارائه می کند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1136

به "فعالیت 57 آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 57 آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید