ماجراجویی لوکس در استرالیا با کشتی کروز

به گزارش وبلاگ واحدی، بسیاری از مردم به دنبال ماجراجویی لوکس بر روی کشتی هستند. تعطیلاتی که بی شک هزینه بسیار بالایی خواهد داشت، اما در بعضی از مواقع ارزش امتحان کردن را دارند. این بار خبرنگاران تصمیم گرفته تا یکی از این سفرهای دریایی بسیار لوکس را که در سواحل استرالیا است، به شما معرفی کند. پس تا خاتمه با ما همراه باشید.

ماجراجویی لوکس در استرالیا با کشتی کروز

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

ایده سفر با کشتی Silversea واقعا یک ایده بسیار جذاب است، چراکه سفر دریایی بسیار لوکس وقتی با هیجان سفر اکتشافی به مناطق دور دست ترکیب می شود، بی نظیر خواهد بود. گذراندن زمان و تعطیلات بر روی عرشه Silver Discoverer با نوشیدنی در درست در یک سفر اکتشافی و صرف شام در رستوران بسیار مجلل و یا زیر سایه ستاره ها در The Grill، بیدار شدن های زودهنگام از خواب به منظور تماشای از نزدیک مناظر و حیات وحش در مسیرهای ستاره شناسی به یاری کارکنان باتجربه بسیار خاص خواهد بود. منطقه کیمبرلی (Kimberley) واقع در شمال غرب استرالیا مکانی ایده آل برای چنین سفری خواهد بود. کیمبرلی به منطقه ای بسیار بزرگ، حدود سه برابر وسعت کشور انگلیس، با بیابان ها و دشت های بسیار زیبا گفته می شود. شاید باور نکنید اما خطوط موجود در میان صخره های نارنجی رنگ بسیار زیبای این منطقه حدود 1/8 میلیون سال عمر دارند. سفر زیبا و اکتشافی خود را از بندر آفتاب سوخته قدیمی مروارید شکل Broome شروع نموده و به سمت شرق و شمال، منطقه ای موسوم به داروین (Darwin) حرکت کنید.

به میان راه شاهد پرتگاه ها، خلیج ها، رودخانه ها و آبشارهای مختلفی بروید که نام آنها برگرفته از کاشفان انگلیسی قرن 19 میلادی خود همچون خلیج Collier، رودخانه Prince Regent، King Cascade و Montague Sound بود. محیط خیلی تغییر ننموده است. حتی حکاکی های ملوانان با مضمون Mermaid 1820 باقی مانده بر روی درخت غول پیکر بائوباب در Lonely Careening Bay نیز بسیار تازه به نظر می رسد. روزگاری مردم بومی این منطقه در میان درختان اکالیپتوس، اقاقیا و مانگرو قدم می زدند. تنها با 45 متر پیاده روی در خلیج Swift شاهد نقاشی هایی روی صخره ها خواهید بود که به پنج هزار تا 17 هزار سال قبل برمی شود؛ سال هایی که نسل های بسیاری از ماهی ها، پرندگان، لاک پشت ها و حتی انسان ها در دره Windjana، محل ارواح زندگی نموده و از بین رفته اند. اکنون هیچ انسانی در این منطقه زندگی نمی کند. از حیات وحش بسیار بی نظیر شمال این قاره، تنها کانگروها، والابی های کوهی (گونه ای از کانگرو)، پرنده ای همچون Brahminy و مرغان دریایی شکم سفید، سفره ماهی Manta Ray، مارمولک های سه پا و Mudskipper (نوعی ماهی پرنده که قادر به بالارفتن از درخت است) به چشم می آید. البته قادر به تماشای کروکودیل های آب شوری نیز خواهید بود که برای گرم کردن خود بر روی سطوح گلی دراز کشیده اند؛ کروکودیل هایی که برای ایجا ترس دهان خود را باز نموده تا دندان های وحشتناک درون دهان زرد رنگ خود را به نمایش بگذارند. در طول این سفر می توانید، ضمن چشیدن طعم لوکس سفر بر کشتی تفریحی، مناطق طبیعی شگفت انگیز و دورافتاده استرالیا را نیز تماشا کنید. در این کشتی کمی پس از صرف صبحانه، سرو نوشیدنی های خوشمزه در کنار استخرهای کوچک بر روی عرشه عقبی کشتی شروع می شود. کارکنان و خدمه بین المللی کشتی به نحو احسن از مسافران و کابین ها مراقبت می نمایند. جالب است بدانید تمامی نوشیدنی های سرو شده در این کشتی رایگان هستند. نظر شما درباره سفر دریایی مشابه چیست؟ آیا علاقمند به تجربه کردن آن هستید؟

منبع: کجارو
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 248

به "ماجراجویی لوکس در استرالیا با کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماجراجویی لوکس در استرالیا با کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی لوکس در استرالیا با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید