مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده 2 برابر شد ، مبلغ وام در تهران و سایر شهرها

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و مالی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش 100 درصدی وام ودیعه مسکن در بافت های فرسوده اطلاع داد و بیان کرد: مبلغ این وام در کلانشهرها به 120 میلیون تومان و سایر شهرها به 90 میلیون تومان رسیده است.

مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده 2 برابر شد ، مبلغ وام در تهران و سایر شهرها

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین ثروت جو از افزایش 100 درصدی وام ودیعه مسکن در بافت های فرسوده اطلاع داد و گفت: مالکان پلاک های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها 120میلیون تومان و در سایر شهرها 90 میلیون تومان با نرخ 4 درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته ثروت جو، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد احتیاج را بارگذاری و نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قبلا 60 میلیون در کلانشهرها و 45 میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری های اجرا شده، افزایش یافته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2408

به "مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده 2 برابر شد ، مبلغ وام در تهران و سایر شهرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده 2 برابر شد ، مبلغ وام در تهران و سایر شهرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید