مدل های جدید رنگ پاستلی در دکوراسیون داخلی منزل 2015

به گزارش وبلاگ واحدی، شاید بنظر عده ای از افراد استفاده از رنگ پاستلی در دکوراسیون داخلی منزل چندان جذاب نباشد و جلوه اتاق یا خانه را بیش از حد زنانه نشان دهد. اما رنگ های پاستلی هر چقدر هم که برجسته باشند بسیار زیبا، دلنشین و آرامش دهنده هستند. در حقیقت چند سالی بود که از رنگ های پاستلی در دکوراسیون منزل بندرت استفاده می شد اما امروزه این رنگ ها آرام آرام در حال بازگشت به دوره اوج و شکوه خود هستند بطوریکه روز به روز به هواداران این رنگ ها در سرتاسر دنیا اضافه کرد می گردد. در این مطلب با نمونه هایی زیبا از دیوار اتاق هایی که به رنگ های پاستلی درآمده اند آشنا خواهیم شد.

مدل های جدید رنگ پاستلی در دکوراسیون داخلی منزل 2015

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بسیاری از طراحان بجای اینکه از مدل های پر رنگ و قوی رنگ های پاستلی در منزل استفاده نمایند به سایه روشن های نرم و لطیف از این رنگ روی آورده اند. اضافه کردن رنگ های پاستلی که شاد و زننده نیستند به محیط منزل نمای بسیار آرامش بخش و لطیفی را می دهند که کمتر رنگی قادر به ایجاد کردن این حس خوب است.

در مدل زیر مشاهده می کنید که از رنگ های پاستلی در این خانه به سبک مدرن استفاده شده بدون اینکه محیط خانه را زیادی شاد و سبک نشان دهد. البته برای ایجاد تعادل در خانه از رنگ های تیره مانند لامپ های دیواری سیاه استفاده شده و دیواری به رنگ آبی تیره درآمده است.

در این اتاق خواب مشاهده می کنید که چه ترکیب زیبایی از طریق رنگ های پاستلی در محیط ایجاد شده است. سرویس خواب و تخت خواب به رنگ خنثی در آمده که توسط پتویی به رنگ صورتی پاستلی پوشانده شده و دیوارهای اتاق به صورت نیمه تمام با رنگ های پاستلی تزیین شده اند. همگی این موارد در کنار هم باعث بوجود آمدن محیطی رویایی برای استراحت و خوابیدن شده است.

در ادامه عکس هایی دیگر از رنگ های پاستلی در محیط های گوناگون خانه را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1351

به "مدل های جدید رنگ پاستلی در دکوراسیون داخلی منزل 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید رنگ پاستلی در دکوراسیون داخلی منزل 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید