مونسان: گردشگری و ورزش در دولت تدبیر و امید، پیروز ظاهر شدند

به گزارش وبلاگ واحدی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری و ورزش در دولت تدبیر و امید، پیروز و روبه جلو ظاهر شدند.

مونسان: گردشگری و ورزش در دولت تدبیر و امید، پیروز ظاهر شدند

ایرنا: علی اصغر مونسان روز یکشنبه پس از امضا تفاهم نامه توریسم ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بخش جهانگردی ورزشی در جهان مهم است و با توجه به فرابخشی بودن آن به همکاری همه نهادها احتیاج داریم.

وی ادامه داد: یکی از بخش های مهم جهانگردی، توریسم ورزشی است که باید از این ظرفیت استفاده گردد. جهانگردی هم اشتغال آفرین است و ارزآوری دارد و توریسم ورزشی می تواند در درآمدهای ارزی یاری کننده باشد. با فعال کردن این بخش، توریسم ورزشی تقویت می گردد. رویدادهای مهمی در جهانگردی ورزشی است که با فعال کردن آن امیدواریم به ارزآوری و جهانگرد خارجی یاری کنیم.

مونسان گفت: در دولت تدبیر ورزش و جهانگردی پیروز عمل کردند. 2 هزار و دویست واحد بومی گردی و چندین هتل افتتاح طی این مدت به بهره برداری رسید.

وزیر میراث فرهنگی، گفت: در حوزه ورزش هم تعداد استادیوم ها افزایش یافت و زیر ساخت های خوبی در 2 وزارت جهانگردی و ورزش وجود دارد که امیدواریم از این طریق رویدادهای جهانی را توسعه دهیم. توسعه بیشتر در جهانگردی به توریسم ورزشی هم یاری بیشتری می نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1414

به "مونسان: گردشگری و ورزش در دولت تدبیر و امید، پیروز ظاهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان: گردشگری و ورزش در دولت تدبیر و امید، پیروز ظاهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید