نورافکن: سال جاری زیباتر و حرفه ای تر از فصل قبل بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بدون شک در انتهای فصل می توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

نورافکن: سال جاری زیباتر و حرفه ای تر از فصل قبل بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امید نورافکن با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه گفت: تیم ما از چند روز پیش برای اردوی آماده سازی فصل نو، تمرینات خود را در کشور ترکیه شروع نموده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری را کسب کنیم و آماده تر و زیباتر از سال قبل بازی کنیم. بازیکنان نوی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم وارد شده اند و ضمن خوشامدگویی به این بازیکنان امیدوار هستم که سال جاری برای سپاهان برترین خودشان باشند.

وی با اشاره به شرایط تیم و مسابقات سپاهان توضیح داد: منتظر اولین بازی در نقش دنیا هستیم که با حضور طرفداران خوب باشگاه سپاهان بتوانیم خوب بازی کنیم و زیباتر از فصل گذشته بتوانیم سال جاری با کوشش خود، در خاتمه فصل به مقام نخست دست پیدا کنیم.

*سپاهان همه فاکتور های لازم موفقیت را دارد*

هافبک سپاهان درباره اردوی ترکیه و شرایط آماده سازی بازیکنان تیم ادامه داد: کوشش ما در این اردو ها آماده سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود شرایط سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتور های لازم برای رسیدن به اهداف خود را داریم.

وی پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه های بالای بازیکنان در این زمینه توضیح داد: پارسال هم خوب بازی می کردیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. به نظرم سال جاری باید نسبت به فصل گذشته باتجربه تر کار کنیم.

*مورایس یکی از برترین خارجی های لیگ ایران است*

نورافکن گفت: مورایس یکی از برترین مربیان خارجی وارد شده به کشور ما هستند و در تمرینات انرژی بسیار زیادی را به بازیکنان منتقل می نمایند و نکات بسیار ضروری و مهمی را به بازیکنان منتقل می نمایند.

وی گفت: به طور قطع اگر سال جاری آماده باشیم و نکات مد نظر آقای مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، بدون شک در انتهای فصل می توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

نورافکن به طرفداران سپاهانی افزود: طرفداران خوب و محترم باشگاه بزرگ سپاهان همواره به من لطف داشته اند و من نیز سعی نموده ام تمام توان خود را برای باشگاه بزرگ سپاهان و خوشحالی طرفداران تیم سپاهان بگذارم و امیدوار هستم سال جاری بتوانم بعد از 4-5 سال حضور در سپاهان و بیش از 130 بازی برای سپاهان بتوانم قهرمان لیگ برتر شوم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2403

به "نورافکن: سال جاری زیباتر و حرفه ای تر از فصل قبل بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: سال جاری زیباتر و حرفه ای تر از فصل قبل بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید