هزینه تماس با کشورهای دنیا چقدر است؟ کانادا ارزان ترین کشور

به گزارش وبلاگ واحدی، هزینه یک دقیقه مکالمه با کشورهای دیگر دغدغه بسیاری از کسانی است که دوستی در کشورهای دیگر دارند اما نمی دانند برای تلفن زدن چقدر باید بپردازند، بر این اساس لیست هزینه را براساس کشورها از کمترین که کانادا هست، ارائه می دهیم.

هزینه تماس با کشورهای دنیا چقدر است؟ کانادا ارزان ترین کشور

بارها پیش آمده که به حسب احتیاج یا فوریت مجبور به برقراری تماس تلفنی همراه با کشورهای خارجی شده ایم اما به محض شماره گیری همیشه این سوال در ذهن مان بوده چه میزان صحبت کنم تا نهایتا چقدر بپردازم.

ارتباطات بین المللی مسلما نیازمند محاسبه ترافیک شبکه بر حسب ارز رایج و توافقی بین کشورهای طرفین مکالمه است و از این حیث مکالمه صوتی به دلیل پیچ و تابی که در گذر از دروازه های بین المللی دارد به مراتب گران تر از داخل کشور خواهد بود.

اما معمولا همان مشترکی که تماسی را برقرار نموده و دغدغه این را دارد که چه میزان هزینه باید آخر برج بپردازد، اطلاع دقیقی از مکالمات بین المللی ندارد و نمی داند در چه کشوری تعرفه ها به چه نحوی محاسبه می گردد.

برای برطرف کردن چنین دغدغه ای اشاره ای به تعرفه مکالمات صوتی و تماس های برقرار شده از داخل کشور با خارج خواهیم داشت.

کانادا و آمریکا برخلاف اینکه در بسیاری از موضوعات موضع خود را صراحتا در برابر ما اعلام نموده اند اما در این زمینه ارزان ترین تعرفه را دارند و برای هر دقیقه مکالمه با این کشورها باید  250 تومان پرداخت.

هاوایی، هنگ کنگ، سنگاپور وویرجین آمریکا هم از کشورهایی هستند که تعرفه آن ها به نسبت ارزان است و بابت هر دقیقه 250 تومان از ایرانی ها می گیرند و بعد از این کشورها هم هند، مالزی و تایلند آمده اند که بابت هر دقیقه مکالمه با آن ها باید 350 تومان پرداخت کرد.

حال پیش از اینکه اسامی تمامی کشورها را به ترتیب بر حسب تعرفه اعمالی برای مکالمات صورت گرفته از ایران بیان کنیم به ترتیب بیشترین نرخ هایی را هم که برای تماس های بین المللی وجود دارد، عنوان می کنیم و بعد از آن کشورهایی که بین این دو رده قرار دارند را می آوریم.

اسانسیون، تیمور شرقی، نیوئه، جزایر نور فولک، سائوتومه و پرینسیپ و توکلائو بابت هر دقیقه مکالمه ایرانی ها با شهروندان کشورشان 10 هزار تومان می گیرند.

کشورهای دیگو گارسیا، جزایر فالکلند (مالویناس)،  ماداگاسکار، مونتسرات، نائورو، سنت هلن، جزایر سلیمان، ماهواره ثریا، توالو و وانواتو 6 هزار تومان برای هر دقیقه مکالمه و جزایر کوک، کوبا، گرینلند، مالدیو، موریتانی، کره شمالی و والیس و فوتونا بابت هر دقیقه مکالمه 4 هزار تومان طلب می نمایند.

نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل نرخ طعرفه مکالمات بین الملل

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 315

به "هزینه تماس با کشورهای دنیا چقدر است؟ کانادا ارزان ترین کشور" امتیاز دهید

30 کاربر به "هزینه تماس با کشورهای دنیا چقدر است؟ کانادا ارزان ترین کشور" امتیاز داده اند | 4.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تماس با کشورهای دنیا چقدر است؟ کانادا ارزان ترین کشور"

2 دیدگاه

سعید نبی پور 11 فروردین 1402

سلام لطفا نرخ تماس با استرالیا را در سال 1402 بگوید لطف کنید بگید در سال 1402 تعرفه هر دقیقه چقدر است

پاسخ به سعید نبی پور

Amin 7 مهر 1400

با سلام و ادب
احترامأ تعرفه ها باید بروز شوند. برای نمونه، تعرفه مکالمه از ایران به کانادا، بر اساس تارنمای شرکت همراه اول، دقیقه ای 800 تومان است که تعرفه یک دقیقه مکالمه شهری نیز به آن اضافه می گردد.
با احترام
امین

پاسخ به Amin
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید