واگذاری نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم به دانشکده ها

به گزارش وبلاگ واحدی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره چگونگی برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشجویان ورودی 1400 در مقاطع مختلف توضیحاتی ارایه داد.

واگذاری نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم به دانشکده ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره چگونگی برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشجویان ورودی 1400 در مقاطع مختلف توضیحاتی ارایه داد.

این معاونت با اشاره به این که خبری که در خصوص مجازی برگزار شدن تمامی امتحانات دانشجویان ورودی سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقاطع مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، صحیح نیست، اعلام نمود: طبق نامه ای که از طرف دانشگاه به دانشکده ها ابلاغ شده است، هر دانشکده ای بر اساس شرایط خوابگاه ها و تعداد دانشجویان ورودی مجاز است که بخشی از آزمون های سرانجام دوره را صرفا برای دانشجویان ورودی 1400 به صورت مجازی برگزار کند.

بعلاوه در خصوص سایر دانشجویان، یعنی ورودی های 99 و ماقبل، تمامی آزمون های سرانجام دوره و سرانجام ترم به صورت حضوری برگزار می گردد و خبری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مورد تایید معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2095

به "واگذاری نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم به دانشکده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم به دانشکده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید