(ویدئو) کاسبی 170میلیونی سه برادر در دو ماه از تصادف های ساختگی!

به گزارش وبلاگ واحدی، سرهنگ محمد کالوسی با اعلام خبر بازداشت سارقانی که با تصادف ساختگی اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند، اظهار کرد: مأموران کلانتری 123 نیاوران پیروز به بازداشت سه برادری شدند که با ایجاد تصادفات ساختگی، اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند.

(ویدئو) کاسبی 170میلیونی سه برادر در دو ماه از تصادف های ساختگی!

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: این سه برادر با خودروی پژو 405 و تردد در مناطق شمال تهران عمدتاً با خودروهای گران قیمت مانند پورشه تصادف ساختگی ایجاد می کردند و این تصادفات به نحوی طراحی می شد که خودروی مالباخته در آن مقصر شناخته شود یعنی متهمان سعی بر این داشتند که خودروهای مالباختگان در عقب خودروی آنها قرار گرفته باشد.

وی شرح داد: این برادرها پس از ایجاد تصادف، از خودروی پژو 405 پیاده شده و با رانندگان خودروهایی که با آنها تصادف کرده بودند، صحبت کرده و به نوعی آنها را متقاعد می کردند که مقصر هستند و از 500 هزار تومان تا سه میلیون تومان از مالباختگان خسارت گرفته بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تا به امروز در بررسی های انتظامی تعیین شده که این متهمان 67 مورد تصادف ساختگی را انجام داده و این تصادفات را در سررسیدی به ثبت رسانده بودند.

کالوسی با بیان اینکه این متهمان در دو ماه اخیر پیروز به اخاذی 170 میلیون تومانی از مالباختگان شده بودند، گفت: متهمان با مالباخته توافق می کردند که پلیس در صحنه حضور پیدا می کند و پس از شکایت دو نفر در کلانتری 123 نیاوران از متهمان، پیروز به شناسایی و بازداشت آنها شدیم.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: این متهمان روز گذشته در طرحی در میدان نیاوران بازداشت شدند

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1577

به "(ویدئو) کاسبی 170میلیونی سه برادر در دو ماه از تصادف های ساختگی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "(ویدئو) کاسبی 170میلیونی سه برادر در دو ماه از تصادف های ساختگی!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) کاسبی 170میلیونی سه برادر در دو ماه از تصادف های ساختگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید