پرکردن جای خالی ترابی و علیپور سخت است، استعفای یحیی قابل هضم نیست

به گزارش وبلاگ واحدی، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در جابجایی تابستانی گفت: من فکر می کنم بازیکنانی که جذب شدند قابلیت های فنی بسیار خوبی دارند حالا اینکه در پرسپولیس چه عملکردی می توانند داشته باشند قابل تشخیص نیست. اتمسفر بازی در این تیم و همچنین آنچه کادرفنی از آنها می خواهند اهمیت دارد.

پرکردن جای خالی ترابی و علیپور سخت است، استعفای یحیی قابل هضم نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: پر کردن جای خالی مهدی ترابی و علی علیپور کار بسیار سختی خواهد بود. به هر حال مهم این است حدود 80 درصد این تیم حفظ شود. وقتی استخوان بندی یک تیم حفظ شود بازیکنان جدید هم می توانند راحت تر خودشان را در ترکیب تیم پیدا کنند و با آگاهی فنی بیشتری نسبت به تفکرات مربیان خود عمل کنند.

وی درباره تصمیم یحیی گل محمدی برای استعفا از پست سرمربیگری این تیم تاکید کرد: برایم هضم این موضوع سخت است. اگر بحث استعفایی هم از سوی او وجود داشته باشد حتما باید در فضای رسمی و بطور مستقیم با مدیریت باشگاه مطرح شود. وقتی در رسانه ها به این شکل صحبت می شود چیزی جز بر هم زدن آرامش تیم و بازیکنان به همراه ندارد. این موضوع کمکی به بهبود شرایط پرسپولیس نخواهد کرد و تنها هوادار را نگران می کند.

آشوبی درباره اینکه آیا مدیران باشگاه پرسپولیس به قول هایشان عمل نکردند گفت: نمی دانم واقعا گل محمدی چرا چنین صحبت هایی را انجام داده است. من چیزی از اتفاقات رخ داده نمی دانم و باید پیگیر بود که چرا سرمربی تیمی همچون پرسپولیس چنین صحبت هایی را می کند.

کارشناس فوتبال ایران شرح داد: مربیگری یعنی تحمل فشار! این اتفاق در باشگاه های بزرگ به مراتب بیشتر است. وقتی مسئولیت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را می پذیرید باید آماده مبارزه با انواع فشارها باشید.

آشوبی درباره شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: نه تنها پرسپولیس بلکه عملکرد کنندگان ایران قبل از تعطیلی بازی های آسیایی اصلا خوب نبود که حالا بخواهد مثبت باشد مگر اینکه رقیبان تیم های ایرانی ضعف داشته باشند.

او در خاتمه اظهار داشت: یحیی جزو مربیان بزرگ فوتبال ایران است و توان زیادی دارد که با ماندن در پرسپولیس مسائل را حل نماید. کیفیت فنی او ثابت شده است و باید مسائل را پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1342

به "پرکردن جای خالی ترابی و علیپور سخت است، استعفای یحیی قابل هضم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرکردن جای خالی ترابی و علیپور سخت است، استعفای یحیی قابل هضم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید