پشنهاد پولادگر به اتحادیه تکواندو آسیا

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رئیس و سیدمحمد پولادگر نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضا روز گذشته (دوشنبه - 30 تیرماه) به صورت آنلاین برگزار گردید.

پشنهاد پولادگر به اتحادیه تکواندو آسیا

در این جلسه سیدمحمد پولادگر نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان پیشنهاد داد همانند بازی های آسیایی 2018 که مسابقات پومسه در آن برگزار گردید؛ در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین نیز این رقابت ها انجام گردد.

اعضا شورای اتحادیه تکواندو آسیا از پیشنهاد رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان استقبال نموده و قرار شد کشورهای عضو این موضوع را به وسیله کمیته ملی المپیک خود پیگیری کنند تا موافقت شورای المپیک آسیا را برای اضافه شدن این رشته به بازی های آسیایی 2022 اخذ کنند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی از تاریخ 10 تا 25 سپتامبر 2022 در هانگژو چین برگزار می گردد.

در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 - جاکارتا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی ها، برای نخستین بار شاهد برگزاری رقابت های پومسه بودیم که مرجان سلحشوری و کوروش بختیار پیروز شدند دو مدال نقره این رقابت ها را به نام خود ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1261

به "پشنهاد پولادگر به اتحادیه تکواندو آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشنهاد پولادگر به اتحادیه تکواندو آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید