کافه های مشهور تورنتو: پاتوق هایی دنج برای ماجراجویان خسته

به گزارش وبلاگ واحدی، تورنتو، شهری که با آسمان خراش های نقره ای و خیابان های پرجنب و جوشش شناخته می شود، برای هر سلیقه ای چیزی دارد. اما بعد از گشت و گذار در بازارهای کنسینگتون یا تماشای غروب آفتاب از کنار برج سی ان، گاهی دلتان می خواهد جایی دنج پیدا کنید و خستگی را از تنتان بیرون بریزید. اصلا به همین خاطر است که تورنتو با کافه های متنوع و پرطرفدارش هم نفس می کشد. کافه هایی که هر کدام داستان و شخصیت خودشان را دارند و پاتوقی دنج برای ماجراجویان خسته از سفر و هنرمندان محلی و مردم شهر هستند.

امروز می خواهیم گشتی در مشهورترین کافه های تورنتو بزنیم و ببینیم کدامیک از این پاتوق های دوست داشتنی می تواند خستگی را از تنتان بیرون بریزد و دلی از عزا در بیاورد. پس کوله پشتی تان را محکم ببندید و با ما همراه شوید!

کافه های مشهور تورنتو: پاتوق هایی دنج برای ماجراجویان خسته

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پس کوله پشتی‌تان را بردارید، کفش‌های راحت بپوشید و خودتان را برای یک سفر کافئینی هیجان‌انگیز آماده کنید. در این مقاله، به کافه های مشهور تورنتو می‌رویم که هر جرعه از قهوه‌شان، خاطره‌ای به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد.

سامرتایم (Summertime): طعم لذیذی قهوه های دست ساز در قلب کینگ وست

سامرتایم، با دیوارهای آجری گرم و نورپردازی ملایم، بهشتی برای عاشقان قهوه های دست ساز است. باریستاهای حرفه ای این کافه، دانه های قهوه را با وسواس و دقت تمام انتخاب و بو می دهند و معجون های خوشمزه ای خلق می کنند که هر جرعه اش، انرژی ای تازه به تنتان می بخشد. علاوه بر قهوه، سامرتایم با ساندویچ های خوشمزه و کیک های خانگی اش هم حسابی معروف است. پس اگر در خیابان کینگ وست قدم می زنید، سری به سامرتایم بزنید و خودتان را به یک فنجان قهوه و لقمه ای ساندویچ مهمان کنید.

پارچمنت کافه (Parchment Cafe): غرق در دنیای قهوه های تک خاستگاه

پارچمنت کافه، جنت بی نظیر برای آنهایی است که می خواهند طعم اصیل قهوه های تک خاستگاه را تجربه کنند. در پارچمنت، دانه های قهوه از مزارع مختلف دنیا با وسواس و دقت تمام انتخاب می شوند و به روش های مختلف دم می کشند. باریستاهای حرفه ای این کافه با کمال میل در مورد قهوه ها و روش های دم آوری با شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا قهوه ای متناسب با سلیقه تان پیدا کنید. پس اگر اهل تجربۀ طعم های جدید هستید، پارچمنت کافه را از دست ندهید.

اینن کافه یونانی، با دکوراسیونی به سبک جزایر یونان، شما را به سفری به قلب مدیترانه می‌برد. دیوارهای سفید، ستون‌های آبی و مبلمان حصیری، فضایی آرامش‌بخش و آفتابی ایجاد می‌کنند. قهوه‌های ترکی خوش‌طعم، همراه با باقلوا و پاستای یونانی، تجربه‌ای اصیل و لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهند.

فلورا (Flora): کافه ای با حال و هوای گلخانه ای در قلب کنسینگتون

فلورا، کافه ای کوچک و دوست داشتنی در قلب محله کنسینگتون است که با گل ها و گیاهان سرسبز تزئین شده و حال و هوای یک گلخانه دنج را دارد. نور طبیعی که از پنجره های بزرگ به داخل می ریزد، روی میزهای چوبی گرم و صندلی های راحتی پخش می شود و فضایی آرام و صمیمی خلق می کند. در فلورا می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با کیک ها و اسنک های خوشمزه سفارش دهید و ساعاتی را در آرامش و سرسبزی سپری کنید.

گریفین سیتی کافه (Griffin City Cafe): پاتوقی دنج برای دوستداران بازی های تخته ای

گریفین سیتی کافه، پاتوقی دنج برای آنهایی است که عاشق بازی های تخته ای هستند. قفسه های این کافه پر از بازی های مختلف است، از کلاسیک هایی مثل شطرنج و مونوپولی گرفته تا بازی های جدید و مهیج. علاوه بر بازی، گریفین سیتی کافه با قهوه های خوشمزه و اسنک های سبک هم حسابی معروف است. پس اگر دوست دارید بعد از گشت و گذار در محله کنسینگتون، با دوستانتان ساعاتی را به بازی و خوشگذرانی بگذرانید، گریفین سیتی کافه بهترین انتخاب است.

فایت کلاب کافه (Fight Club Cafe)

علاقه‌مند به فیلم‌برداری‌های کلاسیک هستید؟ فایت کلاب کافه، با الهام از فیلم «باشگاه مشت‌زنی»، فضایی جذاب و پرانرژی دارد. دیوارهای بتونی، مبلمان چرمی و نورپردازی تیره، حس و حال فیلم را زنده می‌کند. علاوه بر قهوه‌های متنوع و خوشمزه، فایت کلاب کافه، ساندویچ‌های لذیذ و کوکتل‌های خلاقانه هم سرو می‌کند.

گرایند (Grind)

کافه‌ای مدرن و مینیمال با فضایی روشن و دلباز. گرایند، با تمرکز بر کیفیت قهوه، دانه‌های قهوه را از سراسر جهان تهیه می‌کند و با روش‌های مختلف دم می‌کند. برای همراهی با قهوه‌تان، می‌توانید از میان انواع کیک‌های خوشمزه و اسنک‌های سالم انتخاب کنید. گرایند، علاوه بر شعبه‌ی اصلی، چندین شعبه‌ی دیگر هم در تورنتو دارد.

بلک موکس (Black Moose)

این کافه دنج و صمیمی، پاتوقی برای دوستداران قهوه و موسیقی زنده است. شب‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و شنبه، موسیقی‌دانان محلی در بلک موکس به اجرای برنامه می‌پردازند و فضایی پرانرژی و شاد خلق می‌کنند. علاوه بر قهوه‌های خوش‌طعم، بلک موکس، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و ساندویچ‌های لذیذ هم سرو می‌کند.

بلک موژو، کافه ای دنج و دوست داشتنی در قلب تورنتو است که با دکوراسیونی الهام گرفته از کلبه های روستایی، فضایی گرم و صمیمی خلق می کند. در بلک موژو می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با غذاهای خانگی خوشمزه سفارش دهید و از آرامش و سادگی فضا لذت ببرید. بلک موژو برای دورهمی های دوستانه و صمیمی هم مکان مناسبی است.

گلمور کافه (Glamour Cafe)

به دنبال تجربه‌ای لوکس و لاکچری هستید؟ گلمور کافه با دکوراسیون‌های طلایی، مبلمان مخملی و لوسترهای درخشان، انتخابی ایده‌آل است. در گلمور کافه، می‌توانید از انواع قهوه‌های خاص و کمیاب، همراه با دسرهای فرانسوی و اسنک‌های لوکس لذت ببرید.

سیکرت کافه (Secret Cafe)

اسم این کافه گویای همه چیز است! سیکرت کافه، در یک کوچه‌ی باریک و مخفی در محله‌ی کنسینگتون واقع شده است. فضای دنج و تاریک، با نورپردازی کم و مبلمان راحتی، فضایی مناسب برای قرارهای عاشقانه و گفت‌وگوهای صمیمی ایجاد می‌کند. قهوه‌های خوش‌عطر و کیک‌های خانگی سیکرت کافه، تکمیل‌کننده‌ی این تجربه منحصر‌به‌فرد هستند.

 کافه گری‌استون (Greystone): طعم اصیل کانادا در یک کافه قدیمی

کافه گری‌استون، یک کافه تاریخی با فضایی گرم و صمیمی است که از سال 1927 میزبان تورنتویی‌ها بوده است. دیوارهای آجری، مبلمان چوبی قدیمی و عکس‌های سیاه و سفید، حس و حالی نوستالژیک به این کافه بخشیده‌اند. در گری‌استون، می‌توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در کنار ساندویچ‌های کلاسیک کانادایی مثل پوتاین (Poutine) و ساندویچ گوشت دودی میل کنید.

کافه سامرز‌بی‌بیچ (Summerhill Beach): ساحل آفتابی در قلب شهر

اگر دلتان برای تماشای ساحل و صدای امواج تنگ شده، کافه سامرز‌بی‌بیچ دقیقا همان جایی است که باید بروید. این کافه با الهام از سواحل کالیفرنیا، فضایی روشن و آفتابی دارد و با نورپردازی و دکوپاژهای ساحلی، حس بودن در کنار دریا را برایتان تداعی می‌کند. در سامرز‌بی‌بیچ، علاوه بر قهوه و نوشیدنی‌های خنک، اسموتی‌های خوشمزه و سالادهای سالم هم دارند که برای یک میان‌وعده‌ی سبک عالی هستند.

کافه فاین‌مِلت (Fine Melt): طعم‌های بین‌المللی در قلب تورنتو

اگر دلتان برای طعم‌های بین‌المللی تنگ شده، کافه فاین‌مِلت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه، ترکیبی از کافه‌های سنتی اروپایی و کافه‌های مدرن است و انواع قهوه، چای، نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. از ساندویچ‌های ایتالیایی گرفته تا پاستاهای خوشمزه و سالادهای فرانسوی، در فاین‌مِلت می‌توانید طعم‌های مختلف دنیا را تجربه کنید.

الکتریک لایت کافه (Electric Light Cafe): طعم لذیذی وافل های بلژیکی در کنار موسیقی زنده

الکتریک لایت کافه، پاتوقی دنج و پرطرفدار در محله دیستلری است که با وافل های بلژیکی خوشمزه و موسیقی زنده اش شناخته می شود. در این کافه، وافل ها را با مواد اولیه درجه یک و به روش سنتی بلژیکی درست می کنند. از وافل های کلاسیک با میوه و شکلات گرفته تا وافل های با طعم های خاص مثل توت فرنگی و پنیر خامه ای، الکتریک لایت کافه برای هر سلیقه ای چیزی دارد. علاوه بر وافل، موسیقی زنده در این کافه فضایی گرم و صمیمی ایجاد می کند و باعث می شود تا ساعاتی خوش را سپری کنید.

پاتولوژی (Pathology): کافه ای با تم پزشکی و نوشیدنی های خلاقانه

پاتولوژی، کافه ای با تم پزشکی در محله کالج است که با نوشیدنی های خلاقانه و دکوراسیون منحصر به فردش، حسابی سر و صدا به پا کرده است. در پاتولوژی، می توانید از سرنگ های تزریق شده با قهوه سرد، شیشه های آزمایشگاهی پر از اسموتی های میوه ای و یا حتی کیک های تزئین شده به شکل اعضای بدن سفارش دهید. علاوه بر نوشیدنی های خاص، پاتولوژی با فضایی دنج و صمیمی، پاتوقی عالی برای دورهمی های دوستانه و یا مطالعه کردن است.

فست فور ورد (Fast Forward): کافه ای با سفر در زمان

فست فور ورد، کافه ای با تم دهه 80 میلادی است که با دکوراسیون رنگارنگ و موسیقی دهه 80، شما را به یک سفر در زمان می برد. در فست فور ورد، می توانید از بازی های ویدئویی قدیمی، دستگاه های پین بال و حتی یک اتاری واقعی لذت ببرید. علاوه بر این، فست فور ورد با قهوه های خوشمزه، ساندویچ های سبک و نوشیدنی های خلاقانه هم حسابی معروف است. پس اگر دوست دارید یک تجربه متفاوت و نوستالژیک داشته باشید، فست فور ورد را از دست ندهید.

لیتل ایتالی (Little Italy): طعم ایتالیا در قلب تورنتو

لیتل ایتالی، محله ای پر جنب و جوش در تورنتو است که با رستوران های ایتالیایی اصیل و کافه های دنج شناخته می شود. در لیتل ایتالی می توانید از قهوه های ایتالیایی خوشمزه، پاستاهای تازه و پیتزاهای داغ لذت ببرید. کافه های لیتل ایتالی، فضایی دنج و صمیمی دارند و اغلب با خانواده های ایتالیایی و مردم محلی پر می شوند. پس اگر دوست دارید طعم اصیل ایتالیا را تجربه کنید، به لیتل ایتالی سر بزنید و از کافه های دنج و غذاهای خوشمزه اش لذت ببرید.

 پکمن بار (Pacman Bar): نوستالژی بازی های کامپیوتری در فضایی پرانرژی

پکمن بار، بهشت گیمرهای قدیمی و عاشقان بازی های کامپیوتری است. این بار با دکوراسیونی الهام گرفته از بازی های کلاسیک آرکید، فضایی پرانرژی و مفرح دارد. در پکمن بار می توانید انواع بازی های کامپیوتری قدیمی را روی دستگاه های آرکید اصلی بازی کنید و به دوران کودکی تان سفر کنید. علاوه بر بازی، پکمن بار با نوشیدنی های خلاقانه و خوشمزه اش هم معروف است. پس اگر دلتان هوای یک تجربه متفاوت و پرانرژی می کند، پکمن بار را به لیست کافه گردی تان اضافه کنید.

سیس اند کپس (Sus & Cups): کافه ای با حال و هوای کتابفروشی در محله دیستلری

سیس اند کپس، کافه ای دنج و دوست داشتنی در محله دیستلری است که ترکیبی از کافه و کتابفروشی است. قفسه های این کافه پر از کتاب های مختلف است و فضایی آرام و صمیمی برای کتاب خواندن و قهوه خوردن خلق می کند. در سیس اند کپس می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با کیک ها و اسنک های خوشمزه سفارش دهید و ساعاتی را در آرامش و میان کتاب ها سپری کنید.

آلتر ایگو (Alter Ego): کافه ای با تم فیلم های کلاسیک در محله کوئین وست

آلتر ایگو، کافه ای با تم فیلم های کلاسیک در محله کوئین وست است که دکوراسیونی الهام گرفته از فیلم های معروف هالیوودی دارد. از پوسترهای فیلم های قدیمی روی دیوار گرفته تا مبلمان و ظروف، همه چیز در آلتر ایگو شما را به دنیای جادویی سینما می برد. در آلتر ایگو می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با اسنک های سبک سفارش دهید و ساعاتی را در فضایی سینمایی و مفرح سپری کنید.

49TH Parallel: کافه ای با منظره ای خیره کننده از اسکای لاین تورنتو

49TH Parallel، کافه ای شیک و مدرن در خیابان کینگ وست است که منظره ای خیره کننده از اسکای لاین تورنتو را به شما ارائه می دهد. در این کافه می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با غذاهای خوشمزه سفارش دهید و از منظره تماشایی شهر لذت ببرید. 49TH Parallel برای برگزاری جلسات کاری یا قرارهای عاشقانه هم مکان مناسبی است.

سَندون کافه (Sundown Cafe): غروب تماشایی تورنتو و موسیقی زنده در کنار دریاچه

سَندون کافه، جنت بی نظیری برای تماشای غروب آفتاب تورنتو در کنار دریاچه انتاریو است. با نزدیک شدن به غروب، تراس بزرگ سَندون کافه پر از آدم هایی می شود که می خواهند منظره تماشایی آسمان رنگارنگ را تماشا کنند. علاوه بر منظره، سَندون کافه با موسیقی زنده، نوشیدنی های خوشمزه و اسنک های سبک هم حسابی معروف است. پس اگر می خواهید غروبی به یادماندنی را تجربه کنید، سَندون کافه را به لیستتان اضافه کنید.

پَکس اند گِندَل (Pax & Gendl): قهوه و کتابفروشی، ترکیبی دلچسب برای عاشقان کتاب

پَکس اند گِندَل، ترکیبی دلچسب از یک کافه دنج و یک کتابفروشی جذاب است. قفسه های چوبی این کافه پر از کتاب های مختلف است و عطر قهوه تازه فضا را پر می کند. می توانید یک قهوه سفارش دهید، در گوشه ای دنج بنشینید و کتابی را ورق بزنید و غرق در دنیای داستان ها شوید. پَکس اند گِندَل پاتوقی ایده آل برای عاشقان کتاب و قهوه است که می خواهند ساعاتی را در آرامش و باعطر کتاب و قهوه سپری کنند.

فَکتیری کافه (Factory Cafe): کافه ای صنعتی با فضایی خلاقانه در قلب دیستلکت

فَکتیری کافه، با دیوارهای آجری، لوله های فلزی و مبلمان صنعتی، فضایی خلاقانه و الهام بخش دارد. این کافه در قلب دیستلکت، منطقه ای پررونق از کافه ها و گالری های هنری، قرار گرفته است و پاتوقی محبوب برای هنرمندان، کارآفرینان و افرادی است که به دنبال فضایی برای فکر کردن و ایده پردازی هستند. علاوه بر فضا، فَکتیری کافه با قهوه های خوشمزه، ساندویچ های لذیذ و نوشیدنی های خلاقانه هم حسابی معروف است. پس اگر به دنبال فضایی الهام بخش و قهوه ای ناب هستید، فَکتیری کافه را از دست ندهید.

اِلسوود کافه (Elsewood Cafe): کافه ای دنج و آرام در محله ای تاریخی

اِلسوود کافه، کافه ای کوچک و آرام در محله تاریخی اِلسوود است که با دیوارهای آجری قدیمی و مبلمان چوبی، فضایی صمیمی و دوست داشتنی دارد. در اِلسوود کافه می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد همراه با اسنک های سبک سفارش دهید و ساعاتی را در آرامش سپری کنید. این کافه پاتوقی ایده آل برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از فضایی دنج و تاریخی است.

پارادوکس کافه (Paradox Cafe): کافه ای با تم جادویی در محله دانفورث

پارادوکس کافه، کافه ای با تم جادویی در محله دانفورث است که با نورپردازی کم، دکورهای عجیب و غریب و نوشیدنی های با اسم های جادویی، فضایی مرموز و هیجان انگیز خلق کرده است. در پارادوکس کافه می توانید انواع قهوه، چای و نوشیدنی های سرد و گرم با طعم های خاص سفارش دهید و وارد دنیای جادویی این کافه شوید. پس اگر اهل تجربه های متفاوت و فضاهای خاص هستید، پارادوکس کافه را به لیستتان اضافه کنید.

این تنها بخشی از کافه های مشهور و دوست داشتنی تورنتو است. فرقی نمی کند که عاشق قهوه های دست ساز باشید، به دنبال فضایی دنج و صمیمی برای دورهمی های دوستانه باشید، یا بخواهید طعم های جدید را تجربه کنید، تورنتو کافه ای برای هر سلیقه ای دارد. پس در سفر بعدی تان به تورنتو، حتماً سری به این کافه های دوست داشتنی بزنید و از تجربه ای متفاوت و لذت بخش لذت ببرید.

انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 914

به "کافه های مشهور تورنتو: پاتوق هایی دنج برای ماجراجویان خسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های مشهور تورنتو: پاتوق هایی دنج برای ماجراجویان خسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید