کتاب از این طرف نگاه کن در ترکیه منتشر شد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب از این طرف نگاه کن سال 1396 از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به زبان فارسی به چاپ رسید.

کتاب از این طرف نگاه کن در ترکیه منتشر شد

این کتاب که در سال 1397 نیز از سوی کانون به زبان انگلیسی منتشر شده است، داستان پیدا شدن یک تابلوی عجیب و غریب در جنگل است که حیوانان مختلف سعی می نمایند تصویر خود را در نقاشی عجیب تابلو پیدا نمایند.

بچه ها با خواندن این کتاب همراه حیوانات جنگل می شوند و کوشش می نمایند تصویر آن حیوان را در تابلوی نقاشی پیدا نمایند.

بر همین اساس به دنبال مذاکره های اجرا شده در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب در سال 1398 میان کانون و موسسه انتشارات نار از کشور ترکیه، قرارداد فروش حق امتیاز (حق امتیاز) این کتاب در شهریور سال 99 منعقد شد و به تازگی در ترکیه به چاپ رسیده است.

در سال 1392 نیز شش عنوان کتاب انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی به زبان فارسی از سوی انتشارات نار خریداری و با استقبال بچه ها ترکیه روبرو شد.

انتشارات نار که یکی از ناشران شناخته شده کودک و نوجوان در ترکیه به شمار می رود، در اواخر سال 2006 و با هدف نشر داستان، رمان، نمایش نامه، شعر، زندگی نامه، خاطرات و دیگر گونه های ادبی برای بچه ها و نوجوانان در شهر استانبول تاسیس شد. این انتشارات در سال 2008 از طرف انجمن پژوهش های ادبی، هنری و فرهنگی ترکیه به عنوان ناشر برتر در زمینه ادبیات کودک دست یافت. بسیاری از نویسنده ها و تصویرگران انتشارات نار، مولفان و هنرمندانی هستند که در سطح بین المللی و داخل ترکیه برنده جوایز متعددی شده اند.

این ناشر در سال های اخیر با حضور در نمایشگاه های جهانی، آثار ارزشمندی را به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر نموده است. علاوه بر این، با معرفی آثار نویسندگان همکار، زمینه ساز ترجمه و انتشار بسیاری از آثار ترکی به دیگر زبان های جهان شده است.

یادآوری می گردد تا به امروز بیش از 500 عنوان کتاب کودک از سوی این ناشر به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1641

به "کتاب از این طرف نگاه کن در ترکیه منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کتاب از این طرف نگاه کن در ترکیه منتشر شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب از این طرف نگاه کن در ترکیه منتشر شد"

2 دیدگاه

Zohre Safai 11 اردیبهشت 1402

ببخشید کمک کنید فایل الکترونیک فرزانه را به فروش برسانم

پاسخ به Zohre Safai

شهلا معظمی گودرزی 1 شهریور 1400

با عرض سلام و ادب.
من ایمیل یا شماره و یا سایت و...از انتشارات نار ترکیه رو می خواستم. امکانش هست به من کمک کنید. سپاس

پاسخ به شهلا معظمی گودرزی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید