گالری عکس: پل زیبایی در ویتنام که شبیه افسانه های اربات حلقه ها است

به گزارش وبلاگ واحدی، دو دست بزرگ متعلق به یک غول سنگی پلی را معلق در هوا نگه داشته اند تا عابران پیاده از روی آن رد شوند.

گالری عکس: پل زیبایی در ویتنام که شبیه افسانه های اربات حلقه ها است

اگر شما این جمله را جایی بخوانید؛ شاید تصور کنید مربوط به یکی از بخش های افسانه ارباب حلقه ها است یا از داستان های تخیلی بچه ها بیرون کشیده شده است ولی این پل در خارج از شهر دانانگ ویتنام واقع شده و به تازگی گردشگران می توانند روی آن قدم بگذارند.

دانانگ یک شهر بندری بزرگ در سواحل جنوب مرکزی در تور ویتنام است. این شهر در دهانه رود هان و در ساحل دریای جنوبی چین واقع شده است. پل Golden Bridge حدود 1400 متر بالاتر از سطح دریا و در تپه Ba Na ساخته شده است.

این پل بسیار زیبا طراحی شده است و مناظر اطراف آن؛ شگفتی این منظره را دو چندان می نمایند. طول این پل حدود 150 متر است و در کناره های آن گل های لوبلیای بنفش رنگ کاشته شده است.

طراحی این پل توسط شرکتی به نام TA Landscape Architecture اجرا شده است. دست های غول پیکر این پل سنگی به نظر می رسند ولی در حقیقت اصلا سنگی نیستند.

این دست ها از جنس فولاد و آهن هستند. شرکت طراح، ابتدا سکلت این دست ها را طراحی و پیاده سازی نموده و بعد با فولاد قالب می دهد. در پایان، روی این فولاد روکشی از فایبرگلاس کشیده شده تا طبیعی به نظر برسند.

طراحی و ساخت این پل حدود یک سال طول کشیده است و اکنون به روی گردشگران و بازدیدنمایندگان باز است.

کشور ویتنام و شهرهای مختلف این کشور در سال های اخیر با موج فزاینده ای از گردشگران روبرو شدند و دولت این کشور را مجاب نموده تا سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری روی بخش های مختلف از جمله پل طلایی داشته باشد.

براساس تقریبی که زده شده، حدود 1.5 میلیون گردشگر به طور سالیانه از این منطقه بازدید نمایند و البته پیش بینی می گردد گردشگران بیشتری از ویتنام بازدید نمایند.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این پل زیبا را تماشا کنید:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 454

به "گالری عکس: پل زیبایی در ویتنام که شبیه افسانه های اربات حلقه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری عکس: پل زیبایی در ویتنام که شبیه افسانه های اربات حلقه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید