گرانفروشی بلیت هواپیما را گزارش دهید

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - در پی طرح ادعاهایی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما، رییس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد که اگر شرکت های هواپیمایی یا عرضه کنندگان بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از سقف نرخی مصوب، افزایش دهند، با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

گرانفروشی بلیت هواپیما را گزارش دهید

به گزارش ایسنا، امروز اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: قرار بود پس از حذف محدویت مسافر در پروازها، قیمت بلیت هواپیما نیز به نرخ سابق خود بازگردد، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت را نیز افزایش دادند.

وی اضافه کرد: طی هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته که به هیچ عنوان پذیرفته نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید با جدیت به قیمت بلیط هواپیما ورود نموده و اجازه افزایش قیمت غیرقانونی به ایرلاین ها را ندهد.

محمد محمدی بخش در این باره گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا سقف نرخی اعلام شده مجاز بوده و این امکان برای ایرلاین ها وجود دارد که بنا به شرایط مختلف بلیت پروازهای خود را در آن قالب تصویب شده بفروشند.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت زمانی غیرقانونی می گردد که از سقف مشخص شده در نرخنامه مصوب اخیر بالاتر برود و در آن صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی اقدام به افزایش غیر قانونی بلیت هواپیما در پروازهای داخلی کرد، مردم می توانند در قالب سامانه تعریف شده در سایت سازمان هواپیمایی گزارش آن را به صورت کامل و مستند به ما ارائه نمایند تا برخوردهای لازم را انجام دهیم. و مشکل گرانفروشی بلیت هواپیما با بیاینه و مصاحبه حل نمی گردد و احتیاج به گزارش دارد.

محمدی بخش تاکید نمود: اگر تخلفی در حوزه قیمت بلیت هواپیما صورت گیرد حتما با ایرلاین، فروشنده بلیت یا چارتر نماینده آن برخورد نموده و مانند سنوات گذشته نسبت به لغو مجوز آن ها اقدام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2148

به "گرانفروشی بلیت هواپیما را گزارش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانفروشی بلیت هواپیما را گزارش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید