گزارش تصویری، ترکیه رویای زندگی در دیزنی را محقق کرد!

به گزارش وبلاگ واحدی، بسیاری از ما احتمالاً در مقطعی زندگی در یک قلعه را تصور نموده ایم، در دوران کودکی، مسحور افسانه ها، یا در بزرگسالی که در حال مطالعه سلطنت های اروپایی هستند.

گزارش تصویری، ترکیه رویای زندگی در دیزنی را محقق کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با توجه به این جذابیت، اگر شانس خرید قلعه خود را داشته باشید، چه فکر می کنید؟ در اواسط سال 2014، شما می توانید این رویا را در ترکیه با تنها 370000 دلار به واقعیت تبدیل کنید. هر قلعه مجلل 325 مترمربعی با برجک های آبی و راه پله های مارپیچ همراه بود. قلعه شما یکی از 731 قلعه یکسان خواهد بود. اما چه کسی به انحصاری بودن اهمیت می دهد وقتی شانس زندگی در یک افسانه دیزنی را دارید؟

پروژه برج الباباس، همان چیزی است که در پاراگراف بالا توصیف شده است؛ صرف نظر از جذابیت تجاری، فروش آن موفقیت آمیز بود. قیمت ها بسته به محل هر واحد از 370000 تا 530000 دلار متغیر بود. نیمی از واحدها در زمان راه اندازی پروژه به سرعت فروخته شدند، عمدتاً به مشتریانی از قطر، بحرین، کویت و امارات متحده عربی که در پی خانه های تابستانی بودند.

این منطقه در ترکیه که در دره ای پوشیده از کاج و پر از چشمه های آب گرم واقع شده است، یکی از تاریخی ترین و زیباترین منطقه ها این کشور است. در اوایل دهه 2000، توجه توسعه دهندگان املاک و مستغلات و سرمایه گذاران در سراسر دنیا، ازجمله گروه ساروت را به خود جلب کرد. گروه ساروت با ساخت دو هتل چشمه آب گرم در این منطقه، ه پروژه تاریخ خود را در سال 2014 راه اندازی کرد: برج الباباس.

این توسعه به عنوان یکی از بزرگ ترین استراحتگاه های فوق مجلل ترکیه اعلام شد که دارای مساجد، سالن های زیبایی، حمام های ترکی با آب های حرارتی منطقه و یک مرکز خرید با معماری شبیه به ساختمان کنگره ایالات متحده است. همه این ها به وسیله 732 خانه قلعه مانند دیزنی احاطه شده است. این ترکیب غیرمعمول شامل کف های چوبی و مرمری، دیوارها و سقف های تزئین شده با گچ، استخرهای سرپوشیده و روباز، فواره ها، آسانسورهای مدرن، پیشرفته ترین سیستم های گرمایشی و فناوری اتوماسیون خانگی است.

منبع: archdaily

227227

الباباس الباباس الباباس الباباس الباباس الباباس الباباس

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 تیر 1403 بروزرسانی: 7 تیر 1403 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2448

به "گزارش تصویری، ترکیه رویای زندگی در دیزنی را محقق کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری، ترکیه رویای زندگی در دیزنی را محقق کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید