گلکسی A90 سامسونگ فاقد دوربین چرخشی است

به گزارش وبلاگ واحدی، در ابتدا خبرهای مربوط به گلکسی A90 سامسونگ بسیار ضد و نقیض بودند. زیرا مدتی اینگونه گفته می شد که گوشی مذکور همان گلکسی A80 است که این بار با تغییر عنوان برای بازارهای دیگری عرضه می گردد و کمی بعد هم این خبر اعلام شد که گوشی مذکور، نخستین گوشی سری گلکسی R محسوب می گردد. خوشبختانه، حالا خبرهای موثق تری در خصوص گلکسی A90 منتشر شده و با خیال راحت تر می توان به آن ها اشاره نمود.

گلکسی A90 سامسونگ فاقد دوربین چرخشی است

تا آنجایی که می دانیم، قرار است دو مدل گلکسی A90 معرفی گردد که هر دو آن ها از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 بهره می برند و این اولین باری است که چنین تراشه ای به گوشی های سری گلکسی A راه پیدا می نماید. از لحاظ دوربین، گویا مدل SM-A905 از دوربین های 48 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی بهره می برد که باید به قابلیت مرموز Tilt OIS هم اشاره کنیم که هنوز نمی دانیم چه فرقی با لرزشگیر اپتیکال مرسوم دارد. دوربین های اصلی مدل SM-A908 از دوربین های 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. یکی دیگر از اطلاعات جدیدی که در خصوص این گوشی منتشر شده، این است که نباید انتظار بهره گیری آن از دوربین چرخشی (مانند گلکسی A80) را داشته باشیم و ظاهرا مانند گوشی های معمولی، دوربین سلفی در بخش فوقانی نمایشگر قرار گرفته است.

در رابطه با دیگر جزئیات هم می توانیم بگوییم که SM-A908 از نمایشگر Infinity-U فول اچ دی پلاس سوپر AMOLED بهره می برد. اندازه هر دو نمایشگر 6.7 اینچ است و از آنجایی که سامسونگ در حال حاضر برای محصولات رده پایین تر خود از نمایشگر Infinity-U استفاده می نماید، احتمالا مدل SM-A905 از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن QHD بهره می برد که ضمناً این مدل دارای دوربین های بهتر و فناوری Tilt OIS هم هست.

یک نکته قابل توجه در خصوص جدیدترین گزارش منتشر شده این است که به نظر می رسد مدل SM-A908 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید ولی برادر خود دارای چنین مشخصه ای نیست. بنابراین سوالی که مطرح می گردد این است که آیا سامسونگ با کاهش هزینه ها برای دیگر قطعات، میخواهد قیمت این گوشی 5G را پایین نگه دارد؟ در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این بار چه کارهایی را می خواهد انجام بدهد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 294

به "گلکسی A90 سامسونگ فاقد دوربین چرخشی است" امتیاز دهید

3 کاربر به "گلکسی A90 سامسونگ فاقد دوربین چرخشی است" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A90 سامسونگ فاقد دوربین چرخشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید