یک شب رویایی در رستوران Ratskeller یکی از دیدنی های شهر مونیخ (تور آلمان ارزان)

به گزارش وبلاگ واحدی، در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از برترین رستوران ­های شهر مونیخ یعنی رستوران Ratskeller مونیخ آشنا نماییم.یکی از زیباترین شهر های آلمان، مونیخ نام دارد که برای علاقمندان به سفر و رستوران­ گردی برترین انتخاب خواهد بود زیرا رستوران­ های متعدد و متنوعی در این شهر وجود دارد که غذاهای لذیذ و منحصر به فرد را در فضایی خاص به مشتریان خود ارائه می دهند؛

یک شب رویایی در رستوران Ratskeller یکی از دیدنی های شهر مونیخ (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

برترین رستوران­ های شهر مونیخ

شهر مونیخ با فستیوال­ های شاد و پرانرژی، بازارهای شلوغ و مردمانی با فرهنگ ­ها و اقوام مختلف شناخته می گردد که تمامی این ویژگی ها باعث شده این شهر به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری تبدیل گردد. یکی از جاذبه ­های این شهر دوست­ داشتنی رستوران­ های آن هستند که مسافران و گردشگران می توانند در آن­ها برترین غذاهای آلمانی را امتحان نمایند و از سفر خود به این شهر نهایت لذت را ببرند.قبل از آشنایی با رستوران Ratskeller مونیخ با تعدادی از برترین رستوران­ های این شهر آشنا خواهیم شد.

  • رستوران ­های شهر مونیخ | کافه لوئیت پولد

برای تماشا یک کافه سنتی و زیبا در مونیخ می توانید به لوئیت پولد بروید چرا که برترین شیرینی ها و دسرها در کل شهر مونیخ را برای میهمانان خود سرو می کند. آلبرت زیگلر سرآشپز سرشناس این کافه خوراکی ­های لذیذ و خوش طعمی را برای میهمانان تدارک می بیند.

مسافران و میهمانان می توانند شیرینی­ های دلخواه خود را از ویترین داخل کافه که در آن شیرینی ها به ترتیب چیده شده ­اند، انتخاب نمایند؛ که از انتخاب داخل منوی کافه مجذوب کننده تر خواهد بود. این کافه با طراحی زیبای خود محلی مناسب برای قرارهای عاشقانه به شمار میرود.

  • رستوران ­های شهر مونیخ | رستوران دالمایِر

در رستوران دالمایر می توانید غذاها و نوشیدنی­ های متنوعی را از منوی آن انتخاب کنید. در این رستوران گلچینی از هر نوع خوراکی را می توان پیدا کرد. از خوراک­ های گوشتی تا انواع شیرینی در منوی این رستوران وجود دارد که عطر و طعم هر کدام از آن­ها هوش از سر میهمانان این رستوران می برد.

در این رستوران انواع مختلفی از چای، قهوه و نیز انواع نوشیدنی­ های خوش طعم و مجذوب کننده وجود دارد که در قفسه­ های آن خودنمایی می­ نمایند. ویژگی جالب این رستوران منوی همواره در حال تغییر آن است که کوشش دارد مشتریان خود را غافل گیر کند. در این رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و پر از شگفتی روبرو می شوید که به زیباترین شکل ممکن تزئین شده و برای مشتریان سرو می شوند.

  • رستوران ­های شهر مونیخ | رستوران شویا

اگر در دل شهر مونیخ بخواهید غذاهای مجذوب کننده و خوشمزه ژاپنی را امتحان کنید می توانید به رستوران کوچک شویا رفته و از غذاهای این رستوران لذت ببرید. کارکنان این رستوران بسیار خوش ­برخورد و صمیمی هستند.در هر لقمه از غذاها تازه بودن ماهی­ هایی که در غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار می گیرد، با نهایت روح و جان احساس می گردد.

نکته ویژه ای که در خصوص این رستوران می توان بدان اشاره نمود تزئین تمامی غذاهای آن از سالاد گرفته تا مرغ سوخاری، در نهایت زیبایی و دقت و با وسواس خاص آن­ها است. سوشی، رامن، نودل و انواع سالاد از غذاهایی هستند که در منوی این رستوران موجود بوده و برای مشتریان سرو می شوند.

  • رستوران ­های شهر مونیخ | مَسترز هوم

کسانی که برای اولین بار به این رستوران مراجعه می نمایند در بدو ورود دچار شک می شوند که آیا این یک رستوران است یا یک کاخ و عمارت مجلل و باشکوه؟ در طراحی این رستوران از پنل­ های چوبی بر روی دیوار، مبلمان مجلل، عتیقه­ های تماشای و وسایل زیبا و خیره نماینده استفاده شده است، گویی که وارد یک عمارت تاریخی و باشکوه شده اید.

دکوراسیون این رستوران مجلل کمی عجیب و بسیار جالب توجه است. سر آشپز این رستوران غذاهای متنوعی را برای میهمانان در منوی خود تدارک دیده است و بدون اغراق تمامی این غذاها از طعم لذیذ و بی­ نظیری برخوردار هستند.

  • رستوران وینایولو مونیخ

در محله قدیمی مونیخ و در یکی از خیابان­ های فرعی آن رستورانی را پیدا می کنید که برترین غذاهای ایتالیایی را در دل آلمان برای میهمانان سرو می کند. کارکنان این رستوران بسیار دقیق و تیز هوش هستند زیرا نوشیدنی­ های متنوع این رستوران را متناسب با ذائقه میهمانان به آن ها پیشنهاد می دهند.

منوی غذایی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد به طوری که از اختاپوس تا تورتلینی با خرگوش و پیتزا را می توان در آن مشاهده کرد و سفارش داد. رستوران وینایولو در محیطی آرام و افسونگر با غذاهای متنوع و بسیار لذیذ خود از مشتریان پذیرایی می نماید تا لحظات خوبی را برای آنان به ثبت برساند.

  • رستوران تانتریس

یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت این رستوران در مونیخ گرمای محیط و موسیقی آن به شمار می آید که با یک دکور جسورانه و تخیلی همراه شده و برای همواره در فکر میهمانان ثبت خواهد شد.

این رستوران در طول سال­های فعالیت خود توانسته است دو ستاره میشلن کسب کند و همین باعث می گردد بسیاری از متخصصان غذا و نوشیدنی از سراسر جهان به این رستوران بیایند. با توجه به این­که در حدود 4 دهه از فعالیت این رستوران می گذرد، تنها 3 سرآشپز این رستوران را اداره نموده اند؛ که هر کدام در ارائه و سرو غذاهای خاصی تخصص داشته اند. قیمت غذاها در این رستوران ممکن است کمی گران­ تر از معمول باشد اما تجربه ای که از غذا و محیط در این رستوران خواهید داشت، ارزش کمی خرج کردن دارد.

  • رستوران ­های شهر مونیخ | رستوران شوایگر مونیخ

آندرواس شوایگر که یک سر آشپز معروف تلویزیونی در آلمان محسوب می گردد، مدیریت این رستوران را بر عهده دارد. وی در طول دوران کاری خود در بسیاری از رستوران­ هایی که ستاره میشلن دارند کار نموده و تجارب گران بهایی به دست آورده است.

این رستوران عنوان کوچک ترین رستوران ستاره دار میشلن در شهر مونیخ را به خود اختصاص داده و محیطی محبت آمیز و سرشار از خلاقیت و نوآوری دارد. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ آلمانی و فرانسوی را مشاهد نموده و نوش جان کنید.

  • رستوران 181

در این رستوران می توانید همزمان با صرف غذای خود چشم انداز زیبایی از شهر مونیخ را مشاهده کنید و از زمان حضورتان در این رستوران نهایت لذت را ببرید. دلیل این چشم انداز زیبا از شهر مونیخ این است که این رستوران در یکی از برج­ های معروف شهر مونیخ به نام برج المپیک واقع شده و یک رستوران گردان به حساب می آید.

اوتو کخ سرآشپز معروف این رستوران،منوی غذایی آن را طراحی نموده و غذاهای لذیذی را برای مشتریان سرو می کند. منوی غذایی این رستوران دو بخش دارد که بخش اول را غذاهای آوانگارد و بخش دوم را غذاهای معروف و اختصاصی این رستوران تشکیل می دهند. رستوران 181 در مونیخ در طول زمان فعالیت خود توانسته یک ستاره میشلن دریافت کند.

  • رستوران برودینگ

در رستوران برودینگ شاهد یک نو آوری خواهیم بود؛ میهمانان در زمان صرف غذای خود که از یک منوی 6 قسمتی و در حال تغییر انتخاب می گردد، جشن می گیرند. این یکی از اصول این رستوران است که از سال 1990، زمانی که این رستوران تأسیس شد تا به حال از این اصل تخطی نشده و یکی از دلایل محبوبیت این رستوران در مونیخ به شمار می آید.

در این رستوران، سرآشپز در طول شش روز هفته منوی جدیدی را برای رستوران خلق می کند که کارکنان حرفه ای و خوش برخورد آن هر شب غذاها را برای میهمانان شرح داده و توصیف می نمایند تا آن ها بتوانند از میان غذاهای موجود برترین انتخاب ممکن را داشته باشند. سرآشپز این رستوران در انتخاب نوشیدنی ها وسواس زیادی به خرج می دهد تا این نوشیدنی ها با غذاهایی که هر شب ارائه می گردد تناسب داشته باشد.

آشنایی با رستوران Ratskeller مونیخ

یکی از برترین رستوران های شهر مونیخ رستوران Ratskeller نام دارد که می توانید پس از یک گشت و گذار طولانی در شهر برای برطرف خستگی به آنجا مراجعه کنید؛ یا حتی می توانید با رفتن به این رستوران با یک تیر دو نشان بزنید زیرا این رستوران یکی از تماشای­ های شهر مونیخ به حساب می آید. ساختمان رستوران Ratskeller یکی از جاذبه­ های هنری و تاریخی شهر مونیخ محسوب می گردد.

رستوران ­های شهر مونیخ | چگونه به رستوران Ratskeller مونیخ بروید

یکی از راه های دسترسی ساده به این رستوران استفاده از متروی شهر مونیخ خواهد بود که می توانید در ایستگاه متروی Marienplatz از قطار پیاده شده و به راحتی به این رستوران زیبا بروید. رستوران Ratskeller مونیخ دقیقا در جوار ایستگاه مترو واقع شده است و می توانید مطمئن باشید که برای پیدا کردن آن در شهر گم نخواهید شد.

طراحی داخلی رستوران Ratskeller مونیخ

یکی از ویژگی های اصلی و نقاط قوت رستوران Ratskeller مونیخ طراحی داخلی آن محسوب می گردد که شباهت زیادی به صومعه­ های قدیمی دارد. این حس به خصوص در زمانی که از پله­ های سنگی آن به سمت پایین حرکت می کنید بیش از پیش القا می گردد.

یکی از زیبایی­ های طراحی داخلی این رستوران نقاشی­ های دیواری زیبایی است که نمادی از هنر و فرهنگ مردم آلمان هستند و می توان آن­ها را از نزیک لمس کرد. نقطه مثبت دیگر در خصوص این رستوران که از بدو ورود متوجه آن خواهید شد، کارکنان آن و برخورد حرفه ای و مؤدبانه آن­ها محسوب می گردد. کارکنان این رستوران به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانند ارتباط خوبی با گردشگران برقرار نمایند و در انتخاب غذا و هدایت میهمانان برترین عملکرد را ارائه دهند.

اجزایی که برای طراحی داخلی این رستوران به کار رفته به نحوی هستند که فضای زیبا و منحصر به فردی را ایجاد نموده اند. میز ها و جایگاه ­های چوبی این رستوران بخشی از تزئینات و طراحی داخلی آن به شمار می آیند. در قسمت­ های مختلفی از رستوران Ratskeller مونیخ برای طراحی از شیشه­ های رنگی استفاده شده که از نقاط قوت طراحی آن محسوب می شوند.

یکی دیگر از مزیت­ های این رستوران وسعت آن است که بدون شک می توان گفت امکان گم شدن در آن زیاد خواهد بود. در ساخت این رستوران، سالن­های مختلفی در نظر گرفته شده که همگی طراحی یکسان دارند و تنها تفاوت آن ها در چیدمان و دکوراسیون آن­ها خلاصه می گردد. از دیگر جلوه­ های زیبای این رستوران می توان به نورپردازی داخلی فوق ­العاده و بی­ نظیر آن اشاره نمود که در ساعات شب جلوه بیشتری دارد.

غذاهای رستوران Ratskeller مونیخ

در این رستوران انتخاب غذا بر این اساس صورت می گیرد که در آن لحظه هوس چه غذایی نموده باشید. در این رستوران انواع غذاهای آلمانی و غذاهای سنتی مخصوص شهر مونیخ به مشتریان ارائه می گردد. بعلاوه در کنار این غذاها می توانید بعضی از غذاهای بین المللی و معروف جهان را در منو پیدا نموده و سفارش دهید اما غذاهای سنتی آلمانی اولین پیشنهاد ما به شماست؛ زیرا طعم آن­ها تا مدت­ها در فکر و خاطره شما ثبت خواهد شد.

پس از صرف غذای اصلی می توانید با دسرهای رستوران از خود پذیرایی کنید. نکته مهم و قابل ذکر در خصوص رستوران Ratskeller مونیخ عرضه نوشیدنی­ های متنوع و خوش ­طعم به مشتریان است که یکی از برترین ­ها در آلمان و شهر مونیخ به شمار میرود. رستوران Ratskeller مونیخ برای هر سلیقه و ذائقه ای یک نوشیدنی مناسب ارائه می نماید.

حجم غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند تقریبا زیاد بوده و همگی در بشقاب­ های سایز بزرگ ارائه می شوند که به راحتی یک نفر را سیر نموده و غرق لذت می کند. برترین زمان برای رفتن به رستوران Ratskeller مونیخ زمان کریسمس و جشن سال نوی میلادی است که پس از برگشتن از بازار و خرید کریسمس برترین انتخاب برای صرف یک شام خوشمزه و به در کردن خستگی از تن خواهد بود.

منوی رستوران Ratskeller مونیخ

انواع Schweinshaxe و یا غذایی نظیر Kaiserschmarrn که یک دسر لذیذ از منطقه استرالیاست از جمله غذاهایی هستند که در منوی این رستوران وجود دارند. انواع کیک ­ها در طعم­های متنوع به همراه انواع قهوه که در منو خودنمایی می­ نمایند، را می توانید به عنوان دسر یا عصرانه سفارش دهید. در این رستوران برای نوشیدنی­ ها یک منوی جداگانه، بلند بالا و متنوع وجود دارد که برترین نوشیدنی ­های جهان را در خود جای داده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2266

به "یک شب رویایی در رستوران Ratskeller یکی از دیدنی های شهر مونیخ (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب رویایی در رستوران Ratskeller یکی از دیدنی های شهر مونیخ (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید