10 مکان گردشگری رایگان بالی اندونزی

به گزارش وبلاگ واحدی، بهترین تفریحات گردشگری رایگان بالی

شاید تصور کنید که در بالی همه تفریحات، گران و لوکس است و برای لذت بردن از آنها باید هزینه زیادی پرداخت کرد اما تصورتان اشتباست چراکه مکان هایی وجود دارند که با صرف هزینه کمی می توانید از آنها دیدن کنید و از سفرتان در تور بالی لذت ببرید.. خبرنگاران دراین مطلب، لیستی از بهترین نقاط گردشگری بالی اندونزی را به شما ارائه می دهد که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از دیدن آنها لذت ببرید! همچنین علاوه بر نشان دادن جاذبه هایگردشگری رایگان بالی اندونزی ، اطلاعاتی را به شما می دهد که کمتر درباره شان شنیده اید.

10 مکان گردشگری رایگان بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

پیاده روی در ساحل و مراکز تفریحی و خرید

جزیره بالی اندونزی بخش اعظمی از شهرت و محبوبیت خود را مدیون مجموعه های ساحلی اش است که عمدتا عمومی و به راحتی قابل دسترسی اند. از معروف ترین سواحل بالی اندونزی می توان به ساحل تابان، کاتا و ناسا داآ اشاره کرد که درحاشیه آنها صخره وجود دارد و دارای مناظر بسیار زیبا و بینظیر نیز می باشند. ساحل کاتا بالی نسبت به دو ساحل دیگر بهتر است و دارای مرکز خرید و تفریحی مدرن مثل Kuta Beachwalk در قسمت نیمۀ شمالی اش و مرکز خرید دیسکاوری (Discovery) که از طرف ساحل به صورت رایگان قابل دسترسی است. این مرکز، مکانی مناسب جهت خریدی ایده آل پس از گذراندن یک روز در میان ساحل شنی است.

سواری بر روی امواج و چیزی بیشتر از آن

در حین گردشگری در بالی اندونزی می توانید با سوار شدن بر امواج، از هیجانات آن لذت ببرید بدون اینکه چیزی بپردازید. این کار می تواند برای افراد مبتدی و گردشگرانی که به دنبال چیزهای رایگان هستند، مناسب باشد. موج سواران از همه جای جهان تخته های موج سواری شان را با خود به اینجا می آورند و به محض پیاده شدن از هواپیما به سمت ورزش مورد علاقۀ شان می روند. از دیگر مناطق گردشگری رایگان بالی اندونزی ، منظره هایی همچون تپه های مرجانی رنگارنگ می باشد.

گردش و کوه پیمایی و کشف معبد های مخفی

اگر به ماجراجویی علاقه دارید، بالا رفتن از کوهها و ارتفاعات در بالی هزینه ای ندارد، ولی کوه پیمایی در دو کوه مرتفع این جزیره یعنی Agung و Batukaru احتیاج به دریافت مجوز (به خاطر مسائل امنیتی) از سازمان های محلی یا جنگلداری دارد که احتیاج به هزینه هم ندارد. کوههای کم ارتفاع مثل کوه Lempuyang در Karangasem واقع در شرق بالی اندونزی احتیاج به صعود متوسطی دارند. این کوهستان دارای جنگل انبوهی است و امکان دارد در حین بالا رفتن با دسته ای بوزینه خاکستری برخورد کنید یا یک معبد با ارزش قدیمی را کشف کنید.

پیاده روی در تپه کامپو هان (Campuhan)

تپه کامپو هان بالی اندونزی یکی ازجاذبه های Ubud است که مجانی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این تپه پیمایی نسبتا راحت، می توانید از مناظر سرسبز اطراف و هوای تازۀ خنک دامنۀ کوه هم لذت ببرید. از مزایای تپه پیمایی که مسافت 9 کیلومتر دارد، سوزاندن مقدار زیادی کالری و دور شدن از هیاهو و شلوغی شهر با کشف نقاط بکر و دست نخورده ای از بالی است.

شاهد خلق یک شاهکار باشید

با توقف در یکی از بازار های هنری زیبای بالی مالزی، می توانید غرفه های زیادی از هنر و صنایع دستی و چگونگی ساخت آنها را ببینید. با بازدید از یکی از روستاهایی که در آن هنرمندان زیادی به انجام کارهای هنری مشغول اند، می توانید شاهد منبت کاری روی چوب و ساختن مجسمه یا نقره کاری روی سنگ های قیمتی و تبدیل آنها به جواهراتی زیبا باشید. اکثر کارگاهها به شما اجازه می دهند تا شاهد ساخت اشیاء هنری شان باشید، به این امید که در انتها چیزی از آنها بخرید. البته همه چیز به شما بستگی دارد که چیزی بخرید یا نخرید.

یاد دریافت چیز هایی دربارۀ لاک پشت های کاتا (Kuta)

دو مکان برای حفاظت از لاک پشت ها در جزیره بالی وجود دارد که بازدید از آنها رایگان است؛ البته قرار است محل مناسب دیگری در ساحل کاتا بالی اندونزی نیز ساخته گردد. جامعۀ لاک پشت های دریایی بالی BSTS یک مرکز محافظت، دقیقا در مجاورت برج نجات غریق بالاویستا دارد. مرکز حفاظت دارای یک محل نگهداری از تخم ها ست که به شکل لاک پشت عظیم الجثه ای ساخته شده است. این تخم ها با هدف محافظت از جمعیت لاک پشت ها در برابر درندگان موجود در طبیعت یا فعالیت هایی که انسان در ساحل انجام می دهد در اینجا پرورش می یابند. اگر خوش شانس باشید می توانید بصورت رایگان شاهد منظره زیبای لاک پشت هایی باشید که سر از تخم در می آورند و به سمت دریا می روند.

از نزدیک جذب آداب و رسوم محلی شوید

به احتمال زیاد درطول گردشگری در جزیره بالی اندونزی ، با حرکت دسته جمعی گروهی از مردم هند و بالی در یک مراسم تدفین یا یکی از آیین های مذهبی برخورد خواهید کرد در حالیکه ارثیه و چیزهای باارزش به جا مانده از فرد متوفی را بر دوش خود حمل می نمایند. این کار را آنها بنابر اعتقادات عجیبی که دارند انجام می دهند که برخلاف غرب، این آیین ها در مناسبت های خاصی برپا می شوند. اگر خوش شانس باشید، شاهد یکی از این مراسم ها و چگونگی بر پایی آنها از افراد محلی هستید. برای شرکت در این مراسم باید لباس مخصوصی پوشید.

بازدید از سالن های عمومی

هر روستا در بالی اندونزی دارای مجموعه دیگری است که زیر شاخه روستاست. در این زیر مجموعه از روستا، جوانان به انجام کارهای هنری که شامل پایکوبی های سنتی بالی ها تا ارکستر های گیم لان می گردد، مشغولند. از گردشگران و توریست های خارجی معمولا برای تماشای این فعالیت ها، استقبال می گردد. به جای خرید بلیت برای دیدن پایکوبی هایی مشابه، می توانید از دیدن پایکوبی این جوان ها لذت ببرید. همچنین وقتی به ماه مارس نزدیک می شوید که مصادف است با سال نوی ساکا Saka می توانید تمثال های بسیار بزرگی از ogoh-ogoh را ببینید که هنر دست روستاییان است.

اعصاب تان را در شهر ارواح امتحان کنید

برای داشتن تجربه ای نامتعارف، به مجموعۀ مناظر عجیب و غریب بالی اندونزی بروید که برخی از آنها کاملا رایگان هستند. این چیزهای عجیب شامل یک پارک سرگرمی متروکه بزرگ در شمال ساحل سانیورSanur، کلکسیونی از هواپیماهای گمشده در برخی از عجیب ترین جاها و چندین معبد غار مانند است. این موارد برای کسانی که جرات ماجراجویی را دارند و به دنبال کشف شگفتی هستند، مناسب است.

پیوستن به یک فستیوال

تماشای اکثر فستیوال های سالانۀ بالی اندونزی مجانی است. مخصوصا فستیوال هنری بالی که فرصت بسیار خوبی برای این است که شاهد هنر و فرهنگ پر جنب و جوش این جزیره به صورت دسته جمعی تنها در یک خیابان باشید. فستیوال سالانۀ بادبادک ها، درحدود ماه های ژوئن و آگوست که وزش باد وجود دارد، برگزار می گردد. برنامه های شاد سالانه سانیور و فستیوال روستای سانیور از برنامه های سرگرمی های رایگان در بالی اندونزی است.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 599

به "10 مکان گردشگری رایگان بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان گردشگری رایگان بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید