19 بیمار و 4 مرگ کرونایی در چین ، 3 دقیقه سکوت به یاد قربانیان

به گزارش وبلاگ واحدی، 18 مورد از 19 بیمار تازه مبتلا به کرونا کسانی هستند که به تازگی از خارج از مرزها وارد چین شده اند تا تعداد کل بیماران در این کشور به 81 هزار و 639 مورد برسد.

19 بیمار و 4 مرگ کرونایی در چین ، 3 دقیقه سکوت به یاد قربانیان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، کمیسیون ملی بهداشت چین همزمان با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کووید-19 در این کشور از ثبت شدن چهار مورد مرگ بیماران مبتلا به کروناویروس اطلاع داد. هر چهار قربانی این ویروس مرگبار از استان هوبی هستند که شهر ووهان آن مرکز شیوع کرونا به سراسر جهان بوده است. تا انتها روز آدینه 3326 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در چین از جهان رفته اند.

از سوی دیگر، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام نمود 64 نفر هم بدون داشتن هیچ گونه نشانه مشهود در آزمایش ابتلا به بیماری کووید-19 شرکت کردند و نتیجه آزمایش آنها مثبت شد. این آمار غیر از کسانی است که با نشانه های ابتلا به مراکز بهداشتی و پزشکی مراجعه می نمایند و نام آنها در فهرست مبتلایان ثبت می گردد.

مقام های مسئول در چین روز شنبه را یادبود قربانیان ویروس کرونا اعلام نمودند. به همین دلیل، راس ساعت 10 صبح به وقت محلی تمام شهروندان چینی به احترام بیش از 3300 درگذشته ماه های اخیر سه دقیقه دست از کار کشیدند و سکوت کردند. بوق خودروها، قطارها و کشتی ها و آژیرهای هوایی به صدا درآمد و پرچم ها نیمه افراشته شد.

در شهر ووهان که مرکز شیوع کروناست، تمام چراغ های هدایت به رنگ قرمز درآمد و رفت و آمد سه دقیقه متوقف شد. دولت چین این سکوت 180 ثانیه ای را احترام به شهدای مبارزه با کرونا نامگذاری نموده که در میان آنها نام 14 نفر از گروه های پزشکی و درمان هم به چشم می خورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1071

به "19 بیمار و 4 مرگ کرونایی در چین ، 3 دقیقه سکوت به یاد قربانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 بیمار و 4 مرگ کرونایی در چین ، 3 دقیقه سکوت به یاد قربانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید