38 مدل تزئین پنجره عظیم بسیار زیبا و شیک [در سال 1400]

به گزارش وبلاگ واحدی، داشتن پنجره های بلند در خانه همواره باعث زیبایی و جذابیت خانه نمیشود شاید بتوانید با پنجره های بلند عظیم فضای بیشتری از خانه خود را به پنجره اختصاص بدهید و یا بتوانید فضای بیشتری از بیرون را در داخل خانه ببینید. اما داشتن یک پنجره عظیم و بلند شاید برای شما و برای تابش بیشتر وبهتر نور بهتر باشد اما برای اینکه فضای بیشتری از دیوار اتاق را میگیرد باعث کاهش زیبایی خانه میشود.برای اینکه یک پنجره عظیم و در عین حال زیبا و شیک در خانه خود

38 مدل تزئین پنجره عظیم بسیار زیبا و شیک [در سال 1400]

قرار دهید باید حتمی چند نکته مهم را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. اگر به داشتن پنجره عظیم در خانه علاقه دارید سعی کنید در اتاق پذیرایی از این پنجره ها بهره ببرید و جای آن را هم طوری انتخاب کنید که حداقل نیم متر از کف خانه فاصله داشته باشد و برای بچه ها خطری نداشته باشد.داشتن هرچیزی به مقدار و حد خودش بسیار بهتر و زیباتر است داشتن پنجره بلند و بسیار عظیم در خانه پیشنهاد نمیگردد اما اگر علاقه دارید میتوانید با انتخاب دکوراسیون مناسب پنجره را تزئین نموده و زیبا کنید این کار به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه هم یاری میکند. استفاده از نورپردازی مناسب در کنار پنجره و قرار دادن یک چراغ دیواری زیبا در بالای پنجره یکی از برترین پیشنهاد ها برای افزایش زیبایی آن است.بعلاوه میتوانید بجای استفاده از شیشه از آینه برای پنجره بهره ببرید.بیشتر افراد پنجره ها را در جلو ویا کنار راه پله ها نصب مینمایند این کار به زیبایی بیشتر خانه و راه پله یاری زیادی میکند.قرار دادن پنجره های عظیم در جلوی راه پله ها به پوشاندن نیازی ندارد.پس هم هزینه کمتری دارد و هم زیبایی خانه را بیشتر و بهتر میکند.

چگونه پنجره عظیم در خانه را تزئین کنیم؟

برای اینکه بتوانید به خوبی پنجره عظیمی که در خانه خود نصب نموده اید را تزئین کنید بگونه ای که اصلا عظیمی پنجره در چشم مهمان ها نباشد برترین و شیکترین وسایلی که میتواند به شما یاری کند پرده است استفاده از پرده درست یکی از برترین پیشنهاد ها برای تزئین پنجره عظیم است. اگر دوست ندارید همسایه های شما از بیرون به داخل خانه شما دید داشته باشند از پرده هایی بهره ببرید که کاملا ساده باشد به طوری که دید را از بیرون از خانه کامل قطع کند استفاده از پرده های توری در این مکان ها اصلا درست نیست. با نصب پرده ساده جلوی پنجره زیبایی داخل خانه هم کمتر میگردد. برای همین میتوانید از پرده های ساده بهره ببرید و از روی آنها پرده های زیبا و سلطنتی نصب کنید تا هم دید را از بیرون قطع کند و هم با استفاده از پرده های شیک زیبایی دکوراسیون داخل خانه را بیشتر کند و بتوانید پنجره های عظیم را در داخل خانه تزئین کنید.اگر پنجره عظیمی که قرار داده اید به روی حیاط باز گردد و از کف خانه تا سقف باشد.

استفاده از پرده به طوری که دید را از بیرون قطع کند پیشنهاد نمیگردد.میتوانید برای تزئین و زیبایی پنجره از پرده های شیک و زیبا بهره ببرید و پنجره های عظیم به طوری که به طرف حیاط خانه باشد به تنهایی زیبایی های دکوراسیون اتاق پذیرایی را زیبا و شیکتر میکند.

ایده هایی برای تزئین پنجره

یکی از برترین راه ها برای تزیین پنجر های چه عظیم باشد چه کوچک استفاده از گلدان ها در کنار آن ها می باشد ، گلدان ها همواره در هر جایی استفاده گردد باعث زیبایی و طراوت آنجا می گردد ، شما می توانید در کنار پنجره خود گلدان های عظیم با گل های واقعی و یا مصنوعی که بسیار شبیه به گل و گیاهان واقعی می باشند قرار دهید و رنگ گلدان خود را با رنگ پرده ها هماهنگ کنید .

برای تزیین پنجره های خود از برچسب یا استیکر شیشه بهره ببرید ، برچسب های شیشه امروز تنوع بسیار بالایی در طرح دارند و در ابعاد مختلف قابل خرید هستند ، این روش برای کسانی که از پرده استفاده نمی نمایند بسیار عالی است چرا که تقریبا کار پرده را انجام می دهد و با توجه به رنگ برچسب انواع مختلف رنگ ها وارد فضا می گردد.

یکی دیگر از راههای تزیین پنجره نقاشی و نوشتن بر روی آن هاست شما می توانید طرح ها و یا نوشته های دلخواه های خود را با خط های مختلف تهیه کنید و با استفاده از این الگو ها همراه آبرنگ یا دیگر قلم ها ان ها را در قسمتی از پنجره که می خواهید پیاده کنید.

زیبا و شیکترین مدلهای تزئین پنجره عظیم

منبع: اتاق
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1914

به "38 مدل تزئین پنجره عظیم بسیار زیبا و شیک [در سال 1400]" امتیاز دهید

1 کاربر به "38 مدل تزئین پنجره عظیم بسیار زیبا و شیک [در سال 1400]" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 مدل تزئین پنجره عظیم بسیار زیبا و شیک [در سال 1400]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید