اجرای مانور تعیین سهمیه انرژی در صنعت آب و برق سمنان

به گزارش وبلاگ واحدی، نخستین مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان های اداری وزارت نیرو در استان سمنان اجرا می شود.

اجرای مانور تعیین سهمیه انرژی در صنعت آب و برق سمنان

به گزارش جام آنلاین از سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری کاهش مصرف برق اظهار کرد: نخستین مانور تمرینی مشخص سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان های اداری شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان اجرا می شود.

سیدمحمد موسوی زاده افزود: این رزمایش با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف در دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شده و در آینده نیز به عنوان یک راهکار عملیاتی در کنار سایر اقدامات دیگر، با هدف افزایش تاب آوری شبکه به سایر مصارف توسعه خواهد یافت.

وی شرح داد: در راستای الگوسازی در ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آمادگی برای مدیریت سهمیه انرژی، برای روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه، این مانور برای ساختمان های اداری شرکت های وزارت نیرو در استان شامل توزیع برق، آب و فاضلاب، برق منطقه ای و آب منطقه ای سمنان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در برنامه سراسری فردا، از ساعت 11، هر شرکت به میزان 50 درصد بار مصرفی مشابه سال قبل را کاهش داده و با به کارگیری مولدهای برق خودتأمین، تا پایان وقت اداری به کار خود ادامه می دهند.

موسوی زاده بیان کرد: این مانور برای کلیه دستگاه های اجرایی استان سمنان برای پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سراسری پیش بینی شده و با اجرای آن، شرکت توزیع برق استان سمنان باید مصرف لحظه ای ساختمان های اداری را در مرکز پایش رصد کرده و گزارش نهایی را برای شرکت توانیر ارسال کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1768

به "اجرای مانور تعیین سهمیه انرژی در صنعت آب و برق سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مانور تعیین سهمیه انرژی در صنعت آب و برق سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید