انجام 36 هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، فاطمه گودرزی عصر چهارشنبه در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی و اشترینان که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار گردید، گفت: بخش مرکزی هزار و 105 کیلومتر مربع وسعت دارد که 173 روستا را شامل می گردد.

انجام 36 هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد

وی، توضیح داد: از 173 روستا، 154 روستا دائمی و 16 روستا موسمی هستند که طبق سرشماری سال 1395، جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر در این روستاها سکنی گزیده اند.

بخشدار مرکزی بروجرد، ادامه داد: در حال حاضر 92 دهیار مرد و زن در روستاها قبول مسئولیت نموده و به مردم خدمات رسانی می نمایند.

گودرزی، خاطر نشان کرد: 13 هزار و 238 متر جدول گذاری، 36 هزار و 200 مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر و... در روستاهای بخش مرکزی بروجرد اجرا شده است.

اجرای 2 پروژه بند خاکی در روستاهای اشترینان

مقداد صارمی بخشدار اشترینان نیز در این گردهمایی گفت: دهیاران در روستاها نمایندگان دولت هستند که وظیفه دارند بر تمامی فعالیت روستای تحت مسئولیتشان نظارت داشته باشند.

وی، اضافه کرد: بخش اشترینان 39 روستا دارد که در سطح این روستاها 660 سطل زباله برای جمع آوری زباله های روستایی نصب شده است.

بخشدار اشترینان، توضیح داد: امروز وضعیت درمانی، آموزشی، فرهنگی و ... در سطح روستاها به مراتب نسبت به گذشته ارتقاء یافته است که این را مرهون نظام و دولت می دانیم.

صارمی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو پروژه عمرانی بندخاکی در روستاهای انگشته با 9 میلیارد ریال هزینه و 35 درصد پیشرفت فیزکی و بندخاکی روستای گندل گیلان که پیشرفت چندانی نداشته است با 20 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده از محل صندوق توسعه ملی در بخش اشترینان در دست ساخت است.

وی، اضافه کرد: دهیاران در خط مقدم هستند و در قبال مسائلی که در روستاها رخ می دهد مسئولیت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 186

به "انجام 36 هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 36 هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستاهای بخش مرکزی بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید