اندونزی در آستانه عقد قرارداد خرید جنگنده&zwnjهای رافال فرانسه

به گزارش وبلاگ واحدی، رسانه‌های فرانسه گزارش کرده‌اند که قرارداد فروش 48 جنگنده رافال این کشور به ارتش اندونزی در آستانه نهایی شدن است.

اندونزی در آستانه عقد قرارداد خرید جنگنده&zwnjهای رافال فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از یورونیوز، این خبر را نشریه لا تریبون چاپ پاریس به نقل از منابع مطلع اعلام نموده است.

بنابر اعلام این مقامات، اندونزی خواستار امضای هرچه سریع‌تر این قرارداد تا قبل از سرانجام امسال است اما مذاکره‌کنندگان فرانسوی گفته‌اند که زمان بیشتری برای قید تمامی جزئیات مورد احتیاج است.

فرانسوا پارلی، وزیر دفاع فرانسه، با اعلام پیشرفت در مرحله عقد این قرارداد نظامی رافال به تلویزیون ب‌اف‌ام تی‌وی گفت:اگر این قرارداد فروش نهایی گردد، خبر خوبی برای 500 شرکت فرانسوی خواهد بود که برای برنامه رافال کار می‌کنند.

جنگنده‌های رافال توسط شرکت هوانوردی داسو فراوری می‌گردد که مقر آن در شهر مرینیاک در جنوب غربی فرانسه قرار گرفته است.

فرانسه پیشتر این جنگنده پیشرفته را به کشورهای قطر، مصر و هند فروخته بود. قطر سال 2015 میلادی 24 فروند جنگنده رافال سفارش داد و سال گذشته 12 فروند جنگنده دیگر را به فهرست سفارش خرید خود اضافه نمود.

فرانسه همچنین قرارداد فروش 24 فروند از این جنگنده را در سال 2014 با مصر به امضاء رسانده بود و هند نیز در سال 2016 قراردادی برای خرید 36 فروند جنگنده رافال با پاریس امضا کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1448

به "اندونزی در آستانه عقد قرارداد خرید جنگنده&zwnjهای رافال فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی در آستانه عقد قرارداد خرید جنگنده&zwnjهای رافال فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید