بازدید سرزده شهردار تهران از سه پروژه مهم مرکز ، جمع آوری سوله های آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ واحدی، شهردار تهران صبح امروز به صورت سرزده از روند پیشرفت پروژه های احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)، بزرگراه شهید بروجردی و آزادراه شهید شوشتری بازدید کرد.

بازدید سرزده شهردار تهران از سه پروژه مهم مرکز ، جمع آوری سوله های آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران، امروز -دوشنبه 13 شهریور 1402- علیرضا زاکانی شهردار تهران به همراه عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران، هادی حق بینسرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری به صورت سرزده به کارگاه پروژه های احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، بزرگراه شهید بروجردی و آزادراه شهید شوشتری رفت تا از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گیرد.

زاکانی در ابتدای این بازدید در پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) در محل تقاطع استاد تعیین حاضر شد و توضیحات سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری و مدیران این پروژه در مورد آخرین اقدامات اجرایی اجرا شده و برنامه های پیش رو برای تکمیل آن را شنید.

شهردار تهران در ادامه بازدید از پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، در بخش جنوب غربی تقاطع فتح حاضر شد؛ جایی که سوله های مربوط به وزارت آموزش و پرورش به عنوان معارض پروژه در حال برچیده شدن هستند.

بهره برداری از مسیر 3700 متری فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی؛ به زودی

پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب مرکز که فاز نخست آن به زودی تحویل شهروندان خواهد شد، مقصد بعدی زاکانی در این بازدید میدانی بود. در جریان بازدید از این پروژه بزرگراهی گزارشی از آخرین شرایط اجرایی ارائه و بر لزوم تکمیل به موقع مسیر 3700 متری فاز نخست تاکید شد.

بازدید از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری

شهردار تهران در ادامه به جنوب شرق مرکز رفت تا پیشرفت اقدامات اجرا شده به منظور تکمیل فاز نخست آزادراه شهید شوشتری را مورد پایش و ارزیابی قرار دهد؛ محوری شمالی-جنوبی که بزرگراه های آزادگان، شهید رستگار و امام رضا(ع) در جنوب شرق مرکز را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می نماید. در جریان بازدید از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری، گزارشی از روند پیشرفت عملیات عمرانی، موانع اجرایی و برنامه های پیش رو ارائه و درباره راهکارهای تسریع اقدامات اجرایی بحث و گفتگو شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2423

به "بازدید سرزده شهردار تهران از سه پروژه مهم مرکز ، جمع آوری سوله های آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرزده شهردار تهران از سه پروژه مهم مرکز ، جمع آوری سوله های آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید