بازیکن مورد غضب فرهاد مجیدی تماشاگر استقلال ، الهلال

به گزارش وبلاگ واحدی، شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری سخت و سخت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف تیم عربستانی می فرایند. اما روی سکوهای ورزشگاه زعبیل شهر دبی، چهره آشنایی حضور دارد تا نظاره گر این بازی باشد.

بازیکن مورد غضب فرهاد مجیدی تماشاگر استقلال ، الهلال

فرشید اسماعیلی که هنوز تعیین نیست تکلیف او برای فصل بعد چه خواهد شد و آیا می توان از کلمه بازیکن سابق استقلال برای او استفاده کرد یا خیر، از چند روز گذشته در دبی حضور دارد و راهی ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه شده تا عملکرد هم تیمی هایش را از نزدیک دیدن کند.

اسماعیلی که گفته می گردد به این علت راهی امارات شده تا در صورت چراغ سبز مدیران استقلال به تمرینات تیم اضافه شده و آبی پوشان را در مصاف با الهلال همراهی کند، به علت مخالفت قاطع احمد مددی و اصغر ملکیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره استقلال، همچنان خارج از برنامه های این باشگاه واقع شده است و شرایط او برای فصل بعد ناتعیین است.

به هر حال به نظر می رسد این بازیکن منتظر تغییرات در مدیریت استقلال است تا با شروع دور نو مذاکرات، در این تیم ماندگار گردد. بخصوص اینکه فرهاد مجیدی هم رسما خاطرنشان کرد که از ابتدا خواهان تمدید قرارداد اسماعیلی بوده و از مدیریت تیم درخواست کرد او را در تیم حفظ نمایند اما به علت درگیری هایی که در طول فصل میان او و احمد مددی اتفاق افتاده بود، زور مدیریت باشگاه به خواسته مجیدی چربید و حالا اسماعیلی از روی سکوها نظاره گر کار هم تیمی هایش است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1930

به "بازیکن مورد غضب فرهاد مجیدی تماشاگر استقلال ، الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مورد غضب فرهاد مجیدی تماشاگر استقلال ، الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید