برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان اطلاع داد.

برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند روز شنبه 20 اردیبهشت 99 گفت: میراث فرهنگی روز به روز بیشتر صندلی خود را در میان عموم پیدا می نماید. آنچه بسیار حائز اهمیت است این که بتوان به بهترین شیوه این میراث را حفظ و از تجربه های بی نظیر گذشتگان بهره برد. این مسابقه با هدف آشنایی با میراث فرهنگی، معرفی بناها، آثار باستانی، موزه ها و اهمیت حفظ میراث طبیعی و فرهنگی برگزار می گردد.

او گفت: میراث فرهنگی همچنین منبع شناسایی تاریخ و تحولات یک ملت است که اکنون به عنوان یک نماد مملوس (مثل بناهای باستانی و تاریخی) و یا به صورت غیرمملوس (مثل آئین ها و مراسم) در واقع سرمایه های ارزشمند یک ملت و کشور محسوب می شوند که در اختیار انسان ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار داشت: در استان زنجان یک اثر تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو، 848 اثر تاریخی، فرهنگی در فهرست آثار ملی ثبت شده است که از این تعداد 766 اثر غیرمنقول، 11 اثر طبیعی، 48 اثر ناملموس و 22 اثر منقول است.

شرکت کنندگان در تمامی بخش های مسابقه باید ضلع عظیم عکس های ارسالی بیشتر از 3000 پیکسل باشد. کیفیت عکس ها به شکلی باشد که حجم هر عکس بیشتر 3MB و حداکثر 6MB باشد. عکس ها باید با فرمت jpg و مود RGB در قالب لوح فشرده تحویل روابط عمومی اداره کل زنجان گردد.

مهلت ارسال تصاویر از مورخه 99/2/28 تا 99/4/31 است.

ارسال عکس توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت کننده موردنظر از مراحل مسابقه حذف می گردد.

شرکت عموم علاقه مندان در این مسابقه آزاد است. محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها وجود ندارد و عکس های ارسالی حتماً باید از جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی شاخص استان زنجان و با رعایت شئونات اسلامی ارسال شوند.

اهدای جوایز برندگان 99/5/8 همزمان با روز ملی زنجان است و به سه نفر از شرکت کنندگان برگزیده جوایزی اهدا می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1158

به "برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید