بیشترین خاتمه نامه تقلبی در دو دانشگاه

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیرکل حقوقی وزارت علوم گفت: تخلف یک یا دو دانشگاه در زمینه خاتمه نامه های تقلبی زیاد بوده است که موضوع را به آنها منعکس نموده ایم.

بیشترین خاتمه نامه تقلبی در دو دانشگاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، حسین آقابابایی مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که از سرانجام نامه های تقلبی کشف شده چه تعداد دفاع شده و چه تعداد هنوز دفاع نشده اند، گفت: در مرحله کشف اطلاعی از این موضوع که سرانجام نامه دفاع شده یا خیر نداریم.

مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: اطلاعات آنچه که از دانشجویان و سرانجام نامه های متخلف کشف شده منعکس نموده ایم، از سازمان سنجش دریافت شده است؛ به این معنی که سازمان سنجش به ما اعلام نموده که این دانشجویان ورودی چه سالی هستند؛ بنابراین از اینکه دفاع نموده اند یا دفاع ننموده اند در این مرحله اطلاعی نداریم.

آقابابایی توضیح داد: در ادامه فرایند رسیدگی به تخلفات تقلب علمی، دانشگاه باید پس از دریافت گزارش، این موضوعات را آنالیز کند و شرایط دانشجو را تشخیص دهند و با متخلفان برخورد نمایند.

وی توضیح داد: در بین موارد آنالیز شده تخلف یک یا دو دانشگاه زیاد بوده است که موضوع را به آنها منعکس نموده ایم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 851

به "بیشترین خاتمه نامه تقلبی در دو دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین خاتمه نامه تقلبی در دو دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید