تازه ترین اظهار نظر محمود فکری درباره استقلال

به گزارش وبلاگ واحدی، محمود فکری در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان گفت: از امروز کارمان را با تیم آغاز خواهیم کرد و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. قرار است یک اردوی چند روزه را در تهران برگزار که بتوانیم خود را آماده ملاقات برابر سپاهان کنیم.

تازه ترین اظهار نظر محمود فکری درباره استقلال

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی درباره دستیارانش در نفت مسجد سلیمان و اینکه آیا همان کادر فنی خود در تیم استقلال را به تیم جدید می برد؟ توضیح داد: تقریباً همان همکار ان در کنار من خواهند بود. البته یک یا دو مربی بومی هم به جمع ما اضافه می شوند تا بتوانیم با تشکیل یک کادر فنی قوی آماده رقابت های لیگ شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقاتی که در استقلال برایش افتاده را فراموش نموده است؟ گفت: تقریباً همه چیز برای ما تمام شده، فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. سختی های زیادی را در استقلال تحمل کردیم و آغاز خوبی داشتیم، اما مسائل به وجود آمده اجازه نداد فرایند مثبت ما ادامه پیدا کند. ما سعی داشتیم تمامی هدف هایمان را در استقلال به پایان برسانیم، اما بعضی از آقایان اجازه ندادند کار کنیم و امتیازات لازم را با استقلال بگیریم البته من سعی کردم گذشته را فراموش کنم و تمام تمرکزم را برای پیروزیت استقلال بگذارم.

فکری اضافه کرد: صندلی ما در جدول خوب بود، اما بعضی فشار ها از داخل و خارج از باشگاه باعث شد که ادامه کار غیرممکن گردد؛ تمام کوششم را می کنم تا با نفت مسجد سلیمان پیروز شوم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به حمایت هیئت مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان و طرفداران نفت مسجد سلیمان احتیاج داریم تا یک تیم خوب را در ادامه فصل داشته باشیم. صندلی واقعی نفت مسجد سلیمان بالاتر از صندلی فعلی است؛ بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم تا نفت مسجدسلیمان را به صندلی واقعی اش برسانیم.

وی درباره قبول راهنمایی تیم نفت از میانه های لیگ و ریسک قبول این کار، گفت: تیم نفت از نفرات خوبی سود می برد، بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر هستند و همه کوشش می کنیم تا تیم پیروز باشد. به اعتقاد من، نفت خوب بسته شده و بازیکنان باانگیزه ای در تیم وجود دارند؛ کادر فنی هم کوشش خواهد نمود که این انگیزه را بیشتر کند.

فکری ضمن تشکر از مجتبی حسینی که تیم خوبی را در ابتدای فصل بست و با وجود مسائل، نتیجه خوبی هم گرفت و نیز از داریوش یزدی که مدت کوتاهی سرمربی این تیم بود و تمام کوشش خود را به کار گرفت تا پیروز باشد، گفت: ما از تجربیات این افراد استفاده خواهیم کرد و احترامشان را حفظ می کنیم چرا که عملکرد آن ها در نفت مسجد سلیمان قابل قبول بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1719

به "تازه ترین اظهار نظر محمود فکری درباره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین اظهار نظر محمود فکری درباره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید