ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف

به گزارش وبلاگ واحدی، در پی بارش شدید برف در بخش هایی از استان ویرجینیا، تصادف زنجیره ای در یکی از بزرگراه های اصلی این استان روی داد و طی آن ترافیکی 80 کیلومتری ایجاد شد.

ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طوفان زمستانی در آمریکا باعث بسته شدن چند بزرگراه در این کشور شده و باعث بوجود آمدن ترافیک ده ها کیلومتری در بعضی از بزرگراه ها شد.

مقام های استان ویرجینا اعلام کردند که در پی باش شدید برق در شبانه روز گذشته، و به علت تصادف شش تریلر در در یکی از بزرگراه های اصلی این استان، ترافیکی 80 کیلومتری بوجود آمده و رفت و آمد در بعضی از بزرگراه ها به علت این تصادف مسدود شد.

اداره حمل و نقل استان ویرجینیا نیز تایید کرد که روز سه شنبه به علت بارش شدید برف، هر دو راستا بزرگراه I-95 در نزدیکی شهر فردریکسبورگ مسدود شده بود.

اداره حمل و نقل استان ویرجینیا در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر در پیغامی نوشت: نیروهای ما به طور فعال در کوشش هستند تا مردم را از بزرگراه 95 منتقل نمایند. طرح هایی در حال اجرا بوده تا خودروهایی که در حال حاضر در بزرگراه متوقف شده اند به نزدیکترین تقاطع راهنمایی شوند تا بتوانند به راستاهای جایگزین دسترسی پیدا نمایند.

برخورد روز دوشنبه تراکتور و تریلی در بزرگان 95 استان ویرجینیا مجروحی به همراه نداشته اما همزمان با بارش برف در این استان، باعث ایجاد ترافیک گسترده ای در راستا بزرگراه اصلی ساحل شرقی آمریکا شد.

گرفتار شدن خودروها در ترافیک بزرگ در بزرگراه اصلی این استان سبب شد تا سرنشینان خودروها در پیغام های متعدد در شبکه های اجتماعی از سرانجام یافتن سوخت خودرو، غذا و آب خود خبر دهند.

بر اساس اعلام اداره ملی آب و هوای آمریکا، روز دوشنبه حدود 30 سانتی متر برف در اطراف محل وقوع حادثه تصادف در بزرگراه 95 استان ویرجینیا باریده بود.

طی روز دوشنبه، صدها مورد تصادف و ترافیک خودروها، در شمال و مرکز استان ویرجینیا گزارش شده بود.

تیم کین سناتور آمریکایی نیز در پیغامی توییتری نوشت وی از جمله کسانی بود که 19 ساعت در ترافیک سنگین روز دوشنبه در ویرجینیا گرفتار شده بود.

بر اساس اعلام اداره پلیس ویرجینیا، طی روز دوشنبه بیش از 2 هزار تماس با اداره پلیس در مورد حوادث و شرایط جاده ای شده بود.

از سوی دیگر، طوفان سبب قطعی برق در بخش های مرکزی استان ویرجینیا شده بود و به همین علت دوربین های ترافیکی نیز نتوانسته اند تصاویر شرایط جاده ها را ضبط و ارسال نمایند.

یکی از شرکت های تامین نماینده برق در استان ویرجینیا گفت که بیش از 281 هزار نفر از مشتریان این شرکت طی روز سه شنبه به علت بارش سنگین برف و افتادن درخت ها بر روی تیرهای چراغ برق، در خاموشی به سر برده اند.

پلیس استانی ویرجینیا به مردم این استان هشدار داده است که فقط در صورت ضرورت از خانه ها بیرون آمده و رانندگی نمایند به خصوص که روز سه شنبه دمای هوا در این استان به سطح انجماد می رسد.

اداره پلیس ادامه داد: به علت بارش شدید برف، شرایط جاده ها برای خودروهای تجاری و مسافری به شدت خطرناک شده است.

رسانه های اجتماعی نیز مملو از پست هایی شده که نشان می دهد رانندگان و سرنشینان خودرو، ساعت ها در دمای انجماد در جاده گیر افتاده اند.

یکی از رانندگان در توییتر خود نوشت: ما بیش از 10 ساعت است که اینجا گیر افتاده ایم. ما احتیاج به سوخت و سرویس بهداشتی داریم. هیچ اقامتگاهی در نزدیکی اینجا باز نیست.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2169

به "ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک 80 کیلومتری در ویرجینیای آمریکا در پی بارش شدید برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید