تظاهرات ضد آمریکایی مردم یمن در چند استان این کشور

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، شهروندان یمنی صبح امروز در صعده و دیگر استان های این کشور از جمله تعز، حجة، عمران، البیضاء، ریمه، أب، تظاهرات کردند.

تظاهرات ضد آمریکایی مردم یمن در چند استان این کشور

این تظاهرات علیه آمریکا و با این شعار که واشنگتن در پشت پرده فشارهای مالی و نظامی و استمرار خصومتها و محاصره یمن قرار گرفته است، برگزار گردید.

کمیته سازماندهی اعتراضات از مردم یمن خواسته بود که در تظاهرات علیه فشارهای نظامی آمریکا شرکت نمایند.

به همین دلیل، عبدالله بن عامر معاون اداره ارشاد وزارت دفاع یمن اظهار داشت که این اداره طی روزهای آینده نقش آمریکا در جنگ یمن را مستند خواهد نمود. این اقدام شامل مستند کردن نقش آمریکا در تامین تسلیحاتی، حمایتهای لجستیکی و مدیریت عملیات هوایی و تمامی گام های این کشور که آمریکایی بودن ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی عربستان را تایید می نماید، است.

بن عامر اظهار داشت که علاوه بر چندین گزارش منتشر شده در سالهای اخیر که بخشی از نقش آمریکا در جنگ یمن را آشکار می نماید، اعترافات اجرا شده از سوی آمریکایی ها از جمله اعضای کنگره این کشور، مهر تاییدی بر حضور آمریکا در پشت پرده جنگ یمن است و اگر حمایت آمریکا نبود این جنگ تا به امروز ادامه نمی یافت.

این درحالی است که پیش تر، شمار زیادی از مردم الحدیده یمن در محکومیت جنایات ائتلاف سعودی علیه اسیران ارتش و کمیته های مردمی دست به تظاهرات زدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2058

به "تظاهرات ضد آمریکایی مردم یمن در چند استان این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات ضد آمریکایی مردم یمن در چند استان این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید