فراوری انحصاری پوشش ضد سایش و خوردگی قالب های مسی صنعت فولاد

به گزارش وبلاگ واحدی، رضا سلطانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان به خبرنگاران گفت: در سیستم پوشش ترمال اسپری پودر مواد مذاب با سرعت بالا روی سطح قطعات پاشیده می گردد که این پودر قطعات را در مقابل اکسیداسیون و خوردگی مقاوم می نماید.

فراوری انحصاری پوشش ضد سایش و خوردگی قالب های مسی صنعت فولاد

وی اضافه نمود: این پوشش نسبت به سایش و خوردگی برای قالب های مسی شرکت های فولادی نیز کاربرد دارد که ما تنها فراوری نماینده این محصول برای شرکت های عظیم فولادی هستیم.

مدیر شرکت خاطر نشان کرد: هدف ما ارائه خدمات مناسب به صنایع در مواردی همچون خوردگی در دمای بالا، سایش در شرایط سخت و همچنین پوشش های سرامیکی برای حفاظت در دماهای بسیار بالا و یا عایق سازی الکتریکی قطعات توسط این پوشش های سرامیکی است.

وی ادامه داد: در اصل این پوشش می تواند محصول را نسبت به خوردگی و اکسیداسیون در دمای بالا مقاوم کند. این پوشش برای صنایع دیگری چون نفت، پتروشیمی، پالایش و توربین های گازی نیز کاربرد دارد؛ بنابراین طیف وسیعی از صنایع می توانند از این پوشش برای بالا بردن عمر قطعات خود استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت در خصوص واردات این محصول گفت: همچنان میزان قابل توجهی از این محصول به کشور وارد می گردد اما ما توانستیم با یک شرکت فولاد همکاری داشته باشیم و آنها برای محافظت از قالب های خود که همگی وارداتی هستند از این پوشش استفاده می نمایند که در این صورت عمر قالب آنها تا سه برابر افزایش می یابد. بنابراین این محصول برای شرکت های فولاد ساز ارزش اضافه نموده ایجاد می نماید.

سلطانی در خصوص میزان ظرفیت فراوری شرکت نیز گفت: اگر بخواهیم وزن پوشش قطعات مختلف در سال را به عنوان ظرفیت فراوری شرکت محاسبه کنیم سالانه بین 5 تا 10 تن از این مواد را بر سطح قطعات می پاشیم.

مدیرعامل شرکت در خصوص برنامه های آینده شرکت به ورود در عرصه فراوری قطعات فولادی اشاره نمود و گفت: تصمیم گرفتیم که در فراوری قطعات و افزایش کارایی قطعات مورد احتیاج صنعت فولاد ورود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1722

به "فراوری انحصاری پوشش ضد سایش و خوردگی قالب های مسی صنعت فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انحصاری پوشش ضد سایش و خوردگی قالب های مسی صنعت فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید