آشنایی با جاذبه های مشهور کانادا

به گزارش وبلاگ واحدی، کانادا کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی است و جاذبه های تاریخی متعددی را در خود جای داده است. از قلعه های قرون وسطایی گرفته تا شهرهای قدیمی و موزه های درجه یک، کانادا چیزی برای همه دارد. در این مقاله، به مشهورترین جاذبه های  کانادا می پردازیم:

آشنایی با جاذبه های مشهور کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از مشهورترین آبشارهای جهان و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا است. این آبشار در مرز بین کانادا و ایالات متحده قرار دارد و از سه آبشار مختلف تشکیل شده است: آبشار نعل اسبی، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس.

آبشار نیاگارا با ارتفاع 57 متری و عرض 1200 متری، یکی از بزرگترین آبشارهای جهان است. این آبشار هر ساله میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

گردشگران می توانند با استفاده از تورهای مختلف، از آبشار نیاگارا دیدن کنند. برخی از تورها، گردشگران را به نزدیکی آبشار می برند تا بتوانند از قدرت و زیبایی آن لذت ببرند. تورهای دیگر، گردشگران را به بالای آبشار می برند تا بتوانند چشم انداز خیره کننده ای از آبشار و اطراف آن را ببینند.

شهر کبک قدیم

شهر کبک قدیم، یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای شمالی است که در سال 1608 توسط فرانسوی ها تاسیس شد. این شهر در استان کبک کانادا قرار دارد و به عنوان پایتخت سابق استان کبک شناخته می شود.

شهر کبک قدیم، دارای معماری اروپایی باشکوهی است که به قرن 17 و 18 باز می گردد. این شهر همچنین دارای خیابان های سنگفرش شده، قلعه تاریخی، کلیساهای قدیمی و رستوران ها و کافه های متعددی است.

شهر کبک قدیم، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا است و هر ساله میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند. گردشگران می توانند در خیابان های سنگفرش شده این شهر قدم بزنند، از معماری باشکوه آن لذت ببرند و از غذاهای خوشمزه آن بچشند.

ساختمان پارلمان هیل

ساختمان پارلمان هیل، مقر دولت فدرال کانادا است. این ساختمان در شهر اتاوا، پایتخت کانادا قرار دارد.

ساختمان پارلمان هیل، در قرن 19 ساخته شد و دارای معماری نئوگوتیک باشکوهی است. این ساختمان دارای سه برج اصلی است که به برج های صلح، شرقی و غربی معروف هستند.

گردشگران می توانند با استفاده از تورهای مختلف، از ساختمان پارلمان هیل دیدن کنند. این تورها، گردشگران را به بخش های مختلف ساختمان پارلمان هیل می برند و به آنها اطلاعاتی در مورد تاریخ و معماری این ساختمان ارائه می دهند.

قلعه هیمسلی

قلعه هیمسلی، یکی از قدیمی ترین ساختمان های سنگی آمریکای شمالی است که در سال 1880 ساخته شد. این قلعه در شهر بانف، استان آلبرتا کانادا قرار دارد.

قلعه هیمسلی، دارای معماری قلعه های اروپایی است و در محیطی کوهستانی خیره کننده قرار دارد. این قلعه دارای 400 اتاق، 10 رستوران و یک زمین گلف 27 چاله است.

قلعه هیمسلی، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا است و هر ساله میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند. گردشگران می توانند در این قلعه اقامت داشته باشند، از رستوران های آن غذا بخورند، در زمین گلف آن بازی کنند و از مناظر خیره کننده اطراف آن لذت ببرند.

3. تپه پارلمان اتاوا

تپه پارلمان اتاوا مجموعه ساختمان‌های پارلمان کانادا است که در شهر اتاوا، پایتخت این کشور واقع شده است. این مجموعه شامل سه ساختمان اصلی می‌شود: ساختمان مرکز، ساختمان شرقی و ساختمان غربی.

ساختمان مرکز پارلمان اتاوا یکی از نمادهای ملی کانادا است و به دلیل برج ساعت و معماری نئوگوتیک خود مشهور است. بازدیدکنندگان می‌توانند از داخل ساختمان پارلمان بازدید کرده و در جلسات پارلمان شرکت کنند.

برج سی ان

برج سی ان یک برج مخابراتی و گردشگری است که در شهر تورنتو، کانادا واقع شده است. این برج با ارتفاع 553.33 متر، بلندترین برج آزاد جهان و ششمین برج بلند جهان است.

بازدیدکنندگان می‌توانند از برج سی ان به مناظر دیدنی شهر تورنتو و دریاچه انتاریو نگاه کنند. همچنین، امکان صرف غذا در رستوران گردان برج سی ان نیز وجود دارد.

قلعه بنف

قلعه بنف هتلی لوکس است که در شهر بنف، استان آلبرتا، کانادا واقع شده است. این قلعه در سال 1888 ساخته شد و به دلیل موقعیت مکانی خود در قلب کوه‌های راکی کانادا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور است.

بازدیدکنندگان می‌توانند در قلعه بنف اقامت کنند، از رستوران‌ها و کافه‌های آن استفاده کنند یا در اطراف قلعه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کنند. قلعه بنف همچنین میزبان فعالیت‌های متعددی مانند اسکی، اسنوبورد و گلف است.

محله چینی‌ها در ونکوور

محله چینی‌ها در ونکوور قدیمی‌ترین محله چینی‌ها در آمریکای شمالی است. این محله در سال 1884 توسط مهاجران چینی بنیان‌گذاری شد و در حال حاضر، یکی از پر جنب و جوش‌ترین محله‌های ونکوور است.

محله چینی‌ها در ونکوور دارای خیابان‌های تنگ و پر پیچ و خم، معابد چینی، رستوران‌ها و مغازه‌های متعددی است. بازدیدکنندگان می‌توانند در این محله از غذاهای چینی لذت ببرند، از معابد چینی بازدید کنند و خرید سوغاتی کنند.

شهر قدیمی مونترال

شهر قدیمی مونترال یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین مناطق آمریکای شمالی است. این شهر در قرن هفدهم توسط فرانسوی ها تاسیس شد و امروزه دارای خیابان های سنگفرش، ساختمان های تاریخی و رستوران ها و کافه های متعدد است. گردشگران می توانند از بازدید از جاذبه هایی مانند کلیسای جامع نوتردام، میدان ژاک کارتیه و بندر قدیمی لذت ببرند.

قلعه کبک

قلعه کبک یکی از زیباترین و بزرگترین قلعه های آمریکای شمالی است. این قلعه در قرن هفدهم توسط فرانسوی ها ساخته شد و امروزه به عنوان یک موزه و جاذبه گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. گردشگران می توانند از بازدید از اتاق های قلعه، دیوارهای دفاعی و محوطه آن لذت ببرند.

قایق خانه های پارلمان کانادا

قایق خانه های پارلمان کانادا در شهر اتاوا، پایتخت کانادا واقع شده است. این ساختمان ها در قرن نوزدهم ساخته شدند و به سبک نئوگوتیک طراحی شده اند. گردشگران می توانند از بازدید از ساختمان پارلمان، برج صلح و محوطه پارلمان لذت ببرند.

موزه سلطنتی انتاریو

موزه سلطنتی انتاریو یکی از بزرگترین و جامع ترین موزه های آمریکای شمالی است. این موزه در شهر تورنتو، بزرگترین شهر کانادا واقع شده است و دارای مجموعه ای از بیش از 13 میلیون اثر هنری و فرهنگی از سراسر جهان است. گردشگران می توانند از بازدید از نمایشگاه های مختلفی مانند نمایشگاه دایناسورها، نمایشگاه تمدن های باستان و نمایشگاه هنر آسیا لذت ببرند.

پارک ملی بنف

پارک ملی بنف یکی از زیباترین و محبوب ترین پارک های ملی کانادا است. این پارک در استان آلبرتا واقع شده است و دارای کوه های بلند، دریاچه های شفاف و جنگل های انبوه است. گردشگران می توانند از فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کمپینگ، اسکی و اسنوبورد در این پارک لذت ببرند.

شهر باستانی وایکینگ ها (L'Anse aux Meadows)

شهر باستانی وایکینگ ها در استان نیوفاندلند و لابرادور واقع شده است. این شهر در قرن یازدهم توسط وایکینگ ها ساخته شد و اولین شهرک اروپایی ها در آمریکای شمالی است. گردشگران می توانند از بازدید از بازسازی خانه های وایکینگ ها، کلیسا و انبارهای آن لذت ببرند.

قلعه هالیرود (Halifax Citadel National Historic Site)

قلعه هالیرود در شهر هالیفاکس، پایتخت استان نوا اسکوشیا واقع شده است. این قلعه در قرن نوزدهم ساخته شد و به عنوان یک پایگاه نظامی برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه، قلعه هالیرود یک موزه و جاذبه گردشگری است و گردشگران می توانند از بازدید از اتاق های قلعه، دیوارهای دفاعی و محوطه آن لذت ببرند.

انتشار: 7 مهر 1402 بروزرسانی: 11 مهر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 816

به "آشنایی با جاذبه های مشهور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جاذبه های مشهور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های مشهور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید