جاستین ترودو: شرایط امنیتی در کانادا هیچ تغییری نکرده است!

به گزارش وبلاگ واحدی، نخست وزیر کانادا گفت که در پی حمله مرگبار یک خودروی ون به عابران پیاده در شهر تورنتو، سطح تهدید یا تمهیدات امنیتی لازم جهت برگزاری اجلاس جی 7 تغییری نکرده است.

جاستین ترودو: شرایط امنیتی در کانادا هیچ تغییری نکرده است!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی برخورد مرگبار و ظاهراً عامدانه یک خودروی ون به عابران پیاده در شهر تورنتو، جاستین ترودو روز سه شنبه گفت که این حادثه هیچ تأثیری بر سطح تهدیدات یا تمهیدات امنیتی لازم جهت برگزاری اجلاس جی 7 نداشته و اضافه کرد که لازم نیست مردم کانادا در ترس و وحشت زندگی نمایند.

نخست وزیر کانادا در محوطه بیرونی مجلس این کشور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پی بردن به انگیزه های مهاجم اقدامی زمان بر است؛ اما در پی این حادثه که به مرگ 10 تن و زخمی شدن 15 تن دیگر انجامید، ملت کانادا در کنار هموطنان خود در تورنتو می ایستند.

شایان ذکر است که یک منبع امنیتی آمریکا از احتمال تروریستی بودن این حادثه سخن گفت. به گفته این منبع مطلع، هیچ دلیلی وجود ندارد که گمان گردد هجوم یک خودرو به داخل جمعیت، امری تصادفی بوده است!

این حادثه که عامل آن جوانی 25 ساله به نام الک میناسیان است، از سوی جاستین ترودو نخست وزیر کانادا حمله ای بی رحمانه، عمدی و تراژیک توصیف شد.

نماینده وزارت خارجه کره جنوبی در کانادا نیز خاطرنشان کرد که در این حادثه، دو تبعه این کشور کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

با این حال، وزارت امنیت عمومی کانادا امنیتی بودن این حادثه را مورد تردید قرار داده است. تحقیقات در مورد علل و انگیزه های بروز این حادثه ادامه دارد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1096

به "جاستین ترودو: شرایط امنیتی در کانادا هیچ تغییری نکرده است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاستین ترودو: شرایط امنیتی در کانادا هیچ تغییری نکرده است!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاستین ترودو: شرایط امنیتی در کانادا هیچ تغییری نکرده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید