جایزه بین المللی طراحی پاریس 2021 برای طراح جوان ایرانی

به گزارش وبلاگ واحدی، پویا حسین زاده، طراح جوان ایرانی با طراحی ماسک تنفسی خود درمان به نمایندگی از کشورمان برنده جایزه بین المللی Paris Design Awards 2021 شد.

جایزه بین المللی طراحی پاریس 2021 برای طراح جوان ایرانی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران پرس، پویا حسین زاده توانست در رقابت با صد ها طرح دیگر از کشور های مختلف، به این اسم دست یابد.

هویتو Hoito یک ماسک صورت چندمنظوره است که نه تنها از انتقال گاز های مضر، ویروس ها و عفونت ها به دستگاه تنفسی جلوگیری می نماید بلکه با استفاده از مکانیزم هوشمند سیستم اسپری دارویی، به افرادی که احتیاج به دریافت دوز دارویی دارند، در زمان معین و بدون تماس دست یاری می نماید.

در برنامه این ماسک هوشمند، نرم افزاری دیده شده که با نصب روی گوشی همراه، فرد می تواند در زمان معین استفاده از دارو، بدون تماس دست، دوز دارو را دریافت کند.

پویا حسین زاده، طراح محصول و تصویر ساز و مدرس دوره های تصویرسازی و طراحی صنعتی است که تا به امروز به جوایز دیزاین از IDA آمریکا، ADesign ایتالیا، EPDA مجارستان، Worldskills برزیل دست یافته و مخترع و عضو بنیاد ملی نخبگان کشورمان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1867

به "جایزه بین المللی طراحی پاریس 2021 برای طراح جوان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه بین المللی طراحی پاریس 2021 برای طراح جوان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید