جدی تر از یک شایعه معمولی؛ کریستیانو رونالدو در راه رم؟

به گزارش وبلاگ واحدی، یک سال بعد از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، باشگاهی که در آن به فوتبال مدرن اروپا معرفی گردید، حالا هر روز شایعه جدیدی مبنی بر جدایی او از شیاطین سرخ به گوش می رسد. هنوز زمان زیادی از اینکه عنوان شد او در تیررس باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته نمی گذرد، از طرف دیگر، بازگشت به یوونتوس و شهر تورین هم دیگر سوژه ای است که هفته های اخیر پیرامون رونالدو مطرح شده است.

جدی تر از یک شایعه معمولی؛ کریستیانو رونالدو در راه رم؟

هر روز یک شایعه درباره آینده رونالدو

تازه ترین شایعاتی هم که درباره این فوق ستاره پرتغالی مطرح شده اخباری از لندن است که خبر می داد این بازیکن در لیست خرید باشگاه چلسی، پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه، قرار گرفته است.

به هر روی هیچ کدام از این شایعات تا به الان به واقعیت تبدیل نشده و دارنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال که تا انتها 2023 با منچستریونایتد قرارداد دارد، ماندنی شده است. گو اینکه این ماندن فعلی، به معنی ماندن دائمی نیست! رونالدو در واقع بار ها نشان داده ابایی از جابجایی ندارد و هرجا حس کند پروژه ای مجذوب نماینده پیش رو دارد، درنگ نمی نماید.

چنین مقدمه ای عنوان شد تا به جدیدترین اخباری که درباره کریستیانو رونالدو و جدایی او از منچستریونایتد به گوش می رسد، رسید. به تازگی آنجلو دی لیویو، بازیکن سابق باشگاه رم فاش نموده که رونالدو با مسئولان باشگاه رم مذاکراتی داشته و ممکن است در فصل آینده به هموطنش، ژوزه مورینیو در این باشگاه بپیوندد.

7 ژوئیه؛ امضای قرارداد رسمی رونالدو با رم

آنجلو دی لیویو، بازیکن سابق رم به تازگی در صحبت هایی که با ریت اسپورت داشته، پا را فراتر از یک اظهارنظر ساده گذاشته و حتی زمان دقیق انتقال کریس رونالدو به رم را هم مطرح نموده است. از منابع مختلف و زیادی شنیدم که رمی ها درنظر دارند روز 7 ژوئیه، قرارداد کریس رونالدو را نهایی و این خبر را اعلام نمایند. شاید اعلام این خبر بی احتیاطی باشد، ولی همین حالا با شدت و قدرت زیادی در دنیای فوتبال، درباره اش صحبت می گردد. همین یکی دو روز پیش خیلی اتفاقی یکی از دوستانم که در تلویزیون کار می نماید را دیدم. او از یکی از مسئولان رده بالای رم شنیده که چند روز قبل مسئولان باشگاه با کریستیانو رونالدو شام هم خورده اند.

حال اگر چنین شایعه ای تبدیل به واقعیت گردد، بدیهی است که رمی ها بمب واقعی نقل وانتقالات اروپا را منفجر خواهند کرد. با وجود آنکه کریستیانو رونالدو 37 ساله است، ولی همچنان شور و هیجان زیادی در زمین فوتبال دارد و جذب او علاوه بر دستاورد فنی، می تواند به تامین هزینه رم از محل جذب اسپانسر و فروش پیراهن، یاری فراوانی کند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2235

به "جدی تر از یک شایعه معمولی؛ کریستیانو رونالدو در راه رم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدی تر از یک شایعه معمولی؛ کریستیانو رونالدو در راه رم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید