خبرنگاران ارتش مصر 18 تکفیری را در صحرای سینا کشت

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران -خبرنگاران - پایگاه الیوم السابع مصر گفت : نیروهای نظامی این کشور در جریان خنثی سازی یک طرح حمله عناصر تکفیری به پایگاه امنیتی نیروهای مصر در شمال صحرای سینا 18 نفر از تکفیری ها را کشتند.

خبرنگاران ارتش مصر 18 تکفیری را در صحرای سینا کشت

بر پایه این گزارش، عناصر تکفیری در جریان این حمله تلاش داشتند تا از چهار دستگاه خودرو برای حمله به پایگاه امنیتی مصر استفاده کنند که با اقدام به موقع نیروهای مصر این حمله ناکام ماند و شماری از تکفیری ها کشته شدند.

بر اساس اعلام این پایگاه خبری ، نیروهای امنیتی مصر با همکاری نیروی هوایی این کشور توانستند قبل از انجام این حمله با شناسایی عناصر مزبور که شماری از آنان در یک مزرعه در منطقه بئر العبد در صحرای سینا و برخی از آنان در خانه های مخروبه این منطقه مخفی شده بودند ، این عناصر تروریست را بکشند.

در جریان اقدام نیروهای مصر یکی از تکفیری های حامل کمربند انفجاری با منفجر کردن خود موجب کشته شدن دو نظامی مصری و زخمی شدن 4 نفر دیگر از این نظامیان شد.

یوم السابع به نقل از بیانیه ارتش مصر تاکید کرد که نیروهای این کشور تمام تلاش های خود را برای برقراری امنیت و ریشه کن کردن تروریسم در این مصر انجام خواهد داد.

نیروهای مصری در جریان یک عملیات دیگر در 20 ماه مه (31 اردیبهشت) 7 تکفیری را در شمال سینا دستگیر کردند.

تکفیری ها به دنبال شکست در برخی از کشورهای منطقه مانند سوریه و عراق در سال های اخیر به دیگر کشورهای منطقه از جمله شمال افریقا فرار کرده و موجب ناامن شدن این کشورها شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1268

به "خبرنگاران ارتش مصر 18 تکفیری را در صحرای سینا کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش مصر 18 تکفیری را در صحرای سینا کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید