خبرنگاران رئیس اتاق بازرگانی فارس: باید مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شد

به گزارش وبلاگ واحدی، شیراز- خبرنگاران- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس، با اشاره به مسائل مالی پیش روی کشور گفت: در این شرایط باید بکوشیم که با حمایت مسئولان استان و به حداقل رساندن مسائل صنعت استان، نگذاریم که حتی یک واحد تولیدی و بنگاه مالی تعطیل گردد.

خبرنگاران رئیس اتاق بازرگانی فارس: باید مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شد

جمال رازقی، شنبه در جلسه کمیسیون صنعت و رونق فراوری اتاق بازرگانی فارس که به شکل وبینار(مجازی) برگزار گردید اضافه نمود: هم اینک در مرکز پژوهش های اتاق شناسایی مسائل قوانین مخل کسب و کار در حوزه صنعت و معدن استان برای ارائه به نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی هستیم.

او ادامه داد: فعالان مالی، کارشناسان و نخبگان استان نظرات تخصصی و اصلاحی خود پیرامون این موضوع را تا هفته آینده به کمیسیون صنعت و رونق فراوری اتاق بازرگانی فارس ارائه دهند تا پس از آنالیز و کارشناسی لازم مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: در شرایطی که در نتیجه تحریم ها هر روز شاهد ایجاد موانع و مسائلی از سوی دشمنان هستیم انتظار است که سیاست های داخلی در جهت حذف این موانع و مسائل باشد.

رازقی، با اشاره به ارائه پیشنهادهای 10 گانه اتاق ایران برای حل و فصل مسائل مالی کشور در حوزه واردات و صادرات اضافه نمود: اگر این پیشنهادها اجرایی گردد و ارز مورد احتیاج بخش خصوصی برای تامین کالاهای اساسی و مابقی کالاها تامین گردد، شرایط برای رونق فراوری، افزایش صادرات و کنترل التهابات و گرانی بازار در کشور فراهم می گردد و شاهد تحول در اقتصاد کشور خواهیم بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1419

به "خبرنگاران رئیس اتاق بازرگانی فارس: باید مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس اتاق بازرگانی فارس: باید مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید