خاندوزی: شاهد گشایش های بین المللی برای اقتصاد ایران هستیم

به گزارش وبلاگ واحدی، وزیر اقتصاد بیان نمود: در این شرایط مالی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران کوشش می نماید، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان مالی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

خاندوزی: شاهد گشایش های بین المللی برای اقتصاد ایران هستیم

سید احسان خاندوزی، امروز چهارم شهریور ماه در جمع مدیران استان لرستان، اظهار کرد: هدف گذاری های کنترل نقدینگی کشور قیدها و سقف هایی را تحمیل می نماید.

وی توضیح داد: در این راستا رشد فراوری و مهار تورم، با تأمین مالی به وسیله بازار سرمایه، برداشتن سقف تسهیلات بانکی برای پروژه های کلان عمرانی و پیشران، در اختیار قرار دادن منابع بالقوه به استان ها و… در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر امور مالی و دارایی اعلام کرد: در این شرایط مالی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران کوشش می نماید، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان مالی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

خاندوزی بیان نمود: شواهد نشان می دهد که صبوری و استقامت دولت نیز در این مسیر جواب داده و شاهد گشایش های بین المللی برای اقتصاد ایران هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت سیزدهم خود را همسوی فراوریکننده قرار داده و بر این قرار است که بر اراده طرف مقابل غلبه نموده و اجازه ضعیف کردن اقتصاد را ندهد.

وی با بیان اینکه باید به سمت نظام انگیزشی ارائه قیمت عادلانه حرکت کنیم، توضیح داد: غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت وگوی دولت و بخشی خصوصی را می طلبد.

وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد: سال زراعی نو قیمت گذاری محصولات کشاورزی به نحوی خواهد بود تا رکورد 1402 شکسته گردد، تأخیر در پرداخت های کشاورزان قابل قبول نیست، اما باید صنعتگران، کشاورزان، فراوریکنندگان را امیدوار کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2420

به "خاندوزی: شاهد گشایش های بین المللی برای اقتصاد ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: شاهد گشایش های بین المللی برای اقتصاد ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید