رادیو سلامت نسخه ورزشی می پیچد

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - برنامه نفس دوم روز پنجشنبه 25 فروردین به موضوع فعالیت بدنی در ماه رمضان اختصاص دارد که از رادیو سلامت پخش می گردد.

رادیو سلامت نسخه ورزشی می پیچد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره شرح می دهد: برنامه نفس دوم روز پنجشنه 25 فروردین به موضوع نسخه صحیح فعالیت بدنی در ماه رمضان می پردازد. دکتر براتی متخصص پزشکی ورزشی در این باره صحبت می نماید. این برنامه با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی فراوری و روانه آنتن می گردد.

برنامه نفس دوم به تهیه نمایندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می گردد و شامل آیتم های مختلف اعم از آیتم لطفا چند لحظه در مورد روانشناسی ورزشی است. این آیتم انگیزه های لازم برای ورزش کردن را به مستمعین ارائه می نماید تا از این طریق سلامتی شان را حفظ نمایند. آیتم بازی های محلی اختصاص به بازی هایی دارد که همراه با فعالیت های بدنی است. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات مستمعین پاسخ می دهند.

امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی کارشناسان برنامه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2220

به "رادیو سلامت نسخه ورزشی می پیچد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رادیو سلامت نسخه ورزشی می پیچد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو سلامت نسخه ورزشی می پیچد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید