رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا، لکسوس فقط خودروی برقی فراوری می نماید؟

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه کمپانی تویوتا برای رونمایی از وانت برقی خود، روز سه شنبه از ظاهر احتمالی این خودرو رونمایی کرد. طی رویدادی که نمایانگر کوشش این کمپانی برای ورود به دنیای خودروهای برقی بود از بیش از 12 مدل شاسی بلند، سدان و ماشین اسپورت رونمایی کرد.

رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا، لکسوس فقط خودروی برقی فراوری می نماید؟

یکی از این خودروها وانتی بود که از همه آن ها جذابتر بود اما هنوز نامگذاری برای آن صورت نگرفته بود.

به نقل از بیزنس اینسایدر، تویوتا هیچ جزئیاتی از این وانت اعم از اندازه، زمان عرضه به بازار یا قیمت آن اعلام ننموده است. اما انتظار می رود این خودرو ورژن برقی توندرا باشد که با مدل های برقی دیگری همانند فورد F-150 و و شورلت سیلورادو رقابت کند. اما اندازه این وانت بیشتر نزدیک به تویوتا تاکوما خواهد بود.

این حرکت، حرکت هوشمندانه ای خواهد بود زیرا تویوتا تاکوما تمامی رقبای خود را در فروش های آمریکا از دور خارج می نماید. درحالی که توندرا به اندازه رقبای خود محبوب نیست. در حال حاضر تنها وانت برقی که قابل خریداری است مدل R1T کمپانی ریویان است.

تویوتا مدل هیبریدی پریوس را حدود 20 سال پیش فراوری کرد و در پذیرش تکنولوژی خودروهای برقی اندازهی کند بوده است. به عقیده این کمپانی خودروهای هیبریدی(خودرو برقی دوگانه) برترین راه برای کاهش آلاینده های جهانی است. اما بر اساس آنچه روز سه شنبه رخ داد یعنی معرفی 12 خودروی برقی، به نظر می رسد تویوتا در این مورد تجدید نظر نموده است.

این کمپانی برنامه دارد تا سال 2030 تعداد این خودروها را به 30 مدل برساند. این شرکت اعلام نموده که 70 میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری می نماید تا لکسوس را به برندی تبدیل کند که تنها خودروهای برقی فراوری می نماید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2064

به "رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا، لکسوس فقط خودروی برقی فراوری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا، لکسوس فقط خودروی برقی فراوری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید