سهیل مهدی: حضور تماشاگران در دربی؟ فعلا دستوری صادر نشده است

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درخواست ما این است که در دربی هفته بعد تماشاگر داشته باشیم.

سهیل مهدی: حضور تماشاگران در دربی؟ فعلا دستوری صادر نشده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در مورد حضور تماشاگران در استادیوم ها به رادیو تهران گفت: طبق این که فردا بخشی از بازی های لیگ برگزار می شود، تکلیف حضور تماشاگران فعلا معلوم نیست و باید دستورالعمل لازم صادر شود اما تا الان هیچ دستوری ارسال نشده است.

مهدی اضافه کرد: با توجه به اینکه لیگ در سطح کشور برگزار می شود طرفداران تمام تیم های لیگ می خواهند که به استادیوم بروند و این قابل قبول نیست که فقط یک شهر بتواند طرفداران را در اختیار داشته باشند، ضمن احترام به طرفداران راضی هستیم که در همه شهرها تماشاگران بتوانند وارد استادیوم شوند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد آمادگی استادیوم ها در شهرهای مختلف گفت: آماده سازی استادیوم ها برمی شود به استان و باشگاه ها و آن ها باید شرایط خود را درک نمایند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه تیم ها بتوانند از 60 درصد ظرفیت استادیوم ها استفاده نمایند، توضیح داد: قبل از هر چیز باید مجوز داشته باشیم و شرایط هم فراهم شود. سامانه بلیت فروشی هم وصل به سامانه بلیت الکترونیکی است که بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. در این شرایط طرفداران می توانند به سامانه وصل شوند تا ما بتوانیم کنترل ها را انجام دهیم.

مهدی در مورد باز شدن در ای استادیوم ها به روی تماشاگران تاکید نمود: این بحث، بحث زیرساختی است و امکان بلیت فروشی هم وجود دارد و قبل از هر چیزی تیم ها باید برنامه ریزی داشته باشند تا طرفداران همه استان ها بتوانند وارد استادیوم شوند. در بازی اول و دوم هفته گذشته نظم خوبی بود و این به ما یاری می نماید در هفته های بعد بتوانیم که ورود تماشاگران را آزاد کنیم. فکر می کنم به این هفته نباید اکتفا کنیم و رویکرد مثبتی نمی توانیم داشته باشیم. من احساس می کنم اگر شور و هیجان کاهش پیدا کند، پروتکل ها بهتر رعایت می شوند.

مهدی در مورد دربی هفته بعد گفت: این درخواست ما است که در دربی هفته بعد تماشاگر داشته باشیم و بدون تماشاگران کنترل این بازی سخت است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در هفته جاری برنامه بازی های هفته نهم تا پانزدهم را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2070

به "سهیل مهدی: حضور تماشاگران در دربی؟ فعلا دستوری صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهیل مهدی: حضور تماشاگران در دربی؟ فعلا دستوری صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید