شرکت های فناوری چینی پیشگام در فراوری سریع ترین شارژر های دنیا، ویو در صدر سازندگان چینی

به گزارش وبلاگ واحدی، شرکت ویوو میخواهد با فراوری سریع ترین شارژر جهان، شارژ کامل باتری تلفن همراه را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

شرکت های فناوری چینی پیشگام در فراوری سریع ترین شارژر های دنیا، ویو در صدر سازندگان چینی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ، ویوو تصمیم دارد با فراوری سریع ترین شارژر گوشی و افزودن ویژگی شارژ بسیار سریع به تلفن های همراه فراوری خود در آینده ای نزدیک، زمان لازم برای شارژ و بازیابی انرژی از دست رفته تلفن همراه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. طبق ادعا مهندسان این شرکت، شارژر ویو باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر را در کمتر از 13 دقیقه شارژ می نماید.

گوشی Z1 Pro اولین محصول مجهز پردازنده Snapdragon 712 ویوو در هند +تصاویر

با توجه به توسعه و پیشرفت روز افزون و حتی ساعت به ساعت فناوری های مربوط به تلفن های همراه هوشمند در جهان، شرکت های فعال در این حوزه با انتخاب روش های گوناگون به دنبال کسب قدرت برتر در بازار گسترده گوشی های هوشمند در کشورهای مختلف هستند. رقابت در این حوزه تنها به فناوری و ویژگی های مختلف به گوشی خلاصه نمی گردد و شرکت های نام آشنا و حتی کمتر شناخته شده در جهان با طراحی و فراوری وسایل جانبی گوشی های هوشمند مانند شارژر توجه میلون ها کاربر را به سمت خود جذب می نمایند.

در میان شرکت های کم سابقه و کمتر شناخته شده فراوری نماینده تلفن همراه در جهان نسبت به غول هایی مانند سامسونگ و اپل، شرکت ویوو پس از انتشار ویدئویی تبلیغاتی از شارژر 120 واتی سوپرفلش شارژ مورد توجه بسیاری از رسانه های فعال در حوزه فناوری قرار گرفته است. ویوو شارژر جدید خود را سریع ترین شارژر جهان نامیده است و برنامه این شرکت برای فراوری و عرضه آن در هفته های آینده اطلاع داد.

لازم به ذکر است در ابتدای سال 2019 میلادی شرکت شیائومی شارژر 100 وات خود را معرفی کرد. این شارژر باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر را در 17 دقیقه شارژ می نماید. به نظر می رسد رقابت برای فراوری سریع ترین شارژر تلفن همراه در چین داغ تر از هر نقطه جهان است. هم اکنون به جز شیائومی و ویوو شرکت های وان پلاس و هوآوی نیز به دنبال فراوری شارژری سریع و پرقدرت هستند.

یکی از بزرگ ترین چالش های استفاده از شارژری بسیار سریع، کنترل افزایش دمای چشمگیر باتری گوشی در هنگام شارژ است. هرچند هنوز چنین شارژرهایی به صورت گسترده فراوری و عرضه نشده است و شرکت های مختلف برای مقابله با انفجار گوشی در هنگام شارژ راه هایی مانند اضافه کردن سلول های ذخیره ساز به باتری دستگاه را انتخاب نموده اند تا با توزیع نیرو در تعداد بیشتری سلول دمای نقطه های کوچک ناگهان به شدت افزایش نیابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 288

به "شرکت های فناوری چینی پیشگام در فراوری سریع ترین شارژر های دنیا، ویو در صدر سازندگان چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های فناوری چینی پیشگام در فراوری سریع ترین شارژر های دنیا، ویو در صدر سازندگان چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید